Je mag best een -1 geven hoor. Uit je verhaal hierboven verdient de verkoper geen neutral feedback, imo.ChapDDR":2x2ezaxu said:Neutrale feedback voor BJT.
Dusss... BJT: wat is je antwoord? Verblijdt ons met positief nieuws!
Je mag best een -1 geven hoor. Uit je verhaal hierboven verdient de verkoper geen neutral feedback, imo.ChapDDR":2x2ezaxu said:Neutrale feedback voor BJT.
Ratson":32qpd1du said:+1 sombetzki. Snelle betaling.
Sorry maar was de tracking vergeten te sturen.
Psykick":wuux5d59 said:Ik vind het overigens wel apart dat er een negative feedback hier komt van een deal op Ebay.
Dan kunnen we wel alles gaan linken. Op zich goed dat je het meld, maar ik weet niet of dit hier dan hoort.
stevuns":1oi6mo56 said:Jammer dit...Vind het jammer dat hij er voor kiest om weg te gaan. Eigenlijk altijd wel goede deals met hem gehad.
Hij heeft trouwens wel gelijk dat hij voor DHL kiest. Grote kans dat zo'n cps 2 stuk gaat met Postnl.
Cageman":3icrxx42 said:Stomme vraag, maar hoe werkt DHL ForYou eigenlijk? Moet je het dan afgeven? Of halen ze het bij je op?
*ik weet het, ik ben te lui om te zoeken*