What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

+1 voor Ken

veel plezier met Dodonpachi 1 + 2 voor xbox360 :), je pakket ligt nu op dit moment bij TNT post :)
 
+1 voor Ratson.

Ik heb wat spul overgenomen
Snel afgehandeld en de extra's zijn ook erg welkom.
Vooal de Space invader onderzetten vind ik geweldig.
 
+1 voor DLX, heb een F3 PB2X van hem gekocht en is izgs.
+1 voor DaDude, snelle afhandeling en goede communicatie.
 
+1 Rklok

Arcade Kast Egret 3 + Xbox 360 + overige cave shmups + overige arcade onderdelen zijn verkocht aan Rklok.

Bedankt :)
 
+1 voor Psykick
+1 voor Da Dude
+1 voor Casey120
+1 voor Ckong

bedankt jongens, het was prettig zaken doen.
 
+1 voor Radson. Gokuiyou is weer thuis. :D en een mooie arcadestick voor mijn 360.
 
Casey120":2oqaxfyu said:
+1 voor Ratson .

1 x Futari voor de 360 en Reco Figure ( Bos snol met boomstam ) voor op de Aero !

Goed dat je de aero kiest om haar op te zetten, want op een NAC kijk je zo d'r doos in; dan staat ze denk ik net te hoog.. of net hoog genoeg.. 't is maar hoe je het ziet ;-)
 
Ze staat nu redelijk kuis met haar blote billetjes naar achteren vast getapet al blijft het natuurlijk wel een sletje die in de Nozomi gemeenschap van member naar member is gefladderd .

DSCF3681.jpg
 
+1 voor DLX. Supergoed verpakt. Supersnel verzonden. Supersoepele transactie. Superaardige gast. Hij zou z'n naam moeten veranderen van 'DLX' naar 'Super' ;-)
 
Back
Top