What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

Dankjewel,het was niet de reden dat ik hier kwam maar zag wel meteen dat hier een hoop mensen fatsoenlijk "zaken" doen.Ik hoop hier nog lang te kunnen zijn :D

Goede en snelle transactie van waar en geld met Pooyan.
bedankt voor de supersnelle levering!
:)

Ratson":1lu8hhqg said:
Dankjewel,het was niet de reden dat ik hier kwam maar zag wel meteen dat hier een hoop mensen fatsoenlijk "zaken" doen.Ik hoop hier nog lang te kunnen zijn :D
Kan me niet herinneren dat hier ooit een slechte deal is gedaan inderdaad, en mocht dat ooit gebeuren dan knopen we em op aan de hoogste boom.

Pat7o":1cdy60iq said:
Goede en snelle transactie van waar en geld met Pooyan.
bedankt voor de supersnelle levering!

Geen dank, jij bedankt voor de snelle betaling.

Super 'deal' gehad met Ricepuppet .. die heeft mijn 360 fantastisch gepimped!

Thanks Rice :)

Ook Pat7o bedankt!
Trouwens een hele klus om die folie/tape eraf te krijgen, je had hem zeker al een paar jaartjes liggen 😉

almighty":3g3tkx3s said:
Ook Pat7o bedankt!
Trouwens een hele klus om die folie/tape eraf te krijgen, je had hem zeker al een paar jaartjes liggen 😉

:o
ja ik denk een jaar of twee...maar geen idee dat t zo moeilijk was..hij is er hoop ik wel levend uitgekomen?

Pat7o":2bdlbqpp said:
almighty":2bdlbqpp said:
Ook Pat7o bedankt!

:o
ja ik denk een jaar of twee...maar geen idee dat t zo moeilijk was..hij is er hoop ik wel levend uitgekomen?
Zeker en meteen even een foto gepost, lampen olie doet wonderen 😉

Pat7o":222bg515 said:
bedankt Almighty, voor de snelle levering!
Jij ook bedankt Pat7o en met name voor de Tabletop 8)
Wat is dat ding gaaf man en lekker groot.

Thx Psykick, nette deal voor cps2 AvP. Game loopt als nieuw en het board ziet er ook erg netjes uit!

Van een tijdje geleden, maar ook zeer goede deals gehad met Chipp. Heb bij hem meerdere ps2/dreamcast titels aangeschaft, allemaal in super collectors staat en voor goede prijzen 8) :D

Back