What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Favoriete magazines in de glorie dagen?

Games tm is een heel tof engels blad.. weet niet of jullie het blad kennen. Er zit ook elke keer een Retro gedeelte in. Dit keer een vette special over de Megadrive. Ik heb het even ingescand.. mss leuk om te lezen

Cheers!

Gamestm is idd een erg fijn blad, vandaag viel de nieuwe(43) alweer op de deurmat. Zo maar eens ff inkijken, cover ziet er wel weer goed uit met dead rising erop.

In issue 42 staat btw een nederlander als collector van de maand, iemand toevallig die hier rond hangt??

Deze link nog gevonden(op ntsc-uk): ftp://ftp.worldofspectrum.org/pub/sinclair/magazines/ Het is niet de snelste ftp en er staan voornamelijk spectrum based mags maar er staat ook nog een hele rits c+vg's op, die ik zelf wel weer eens interessant vond om te door te kijken.

meanmachines scans: http://www.meanmachinesmag.co.uk/index.php Ook altijd leuk :D

Power unlimited was vroeger gewoon echt fucking kinderachtig, maar wees realistisch rondt 1995 werd het gamen lang niet zo serieus genomen als nu en was de leeftijd van de gemiddelde gamer stukken lager. Met de huidige shooters e.d is er een compleet nieuwe doelgroep bijgekomen, en nu zijn ze ook wel wat serieuzer bezig. Als klein mannetje was het in ieder geval precies op mijn niveau, waar je nu vaak tenenkrommende neigingen krijgt. Ik lees het blad nog heel af en toe door maar koop het al 5 jaar niet meer, maar het mist zeker de kwaliteit van bladen als bv. EGM die ik vroeger altijd kocht, vooral omdat PU fotoos had met pixels zo groot als de letters. Toch blader ik vaak nog een keer terug en altijd met weemoed, laatst nog een artikel uit 1995 of 1996 dat er misschien een vervanger kwam voor de floppy, genaamd cd-rom....Kijk waar we nu zijn, en je kunt niets anders dan een dikke glimlach krijgen als je zulke verhalen leest.

Back