Baki
Shmup Veteran
Ik ben erg blij dat er tegenwoordig veel Japan only games (vooral RPG's) uit de snes en Saturn periode beschikbaar zijn die vertaald zijn door 'fans'.
Ik weet nog goed hoe hard ik baalde na het uitspelen van Shining Force 3 op de Saturn toen ik hoorde dat deel 3.2 en 3.3 niet naar Europa of de USA zouden komen
Well, this winter I will finally get to play all three of them! Het mooie aan de Saturn translates is dat als je ze zelf wilt patchen je de originele games nodig hebt, dan voel je je toch minder schuldig :mrgreen:
Dan zijn er nog de legio epic (veelal Square) snes rpg's die wij nooit kregen.
Secret of Mana 3, Bahamut Lagoon, Front Mission, Treasure of the Rudras, Tales of Phantasia, om er maar een paar te noemen.
Deze zijn tegenwoordig eenvoudig als rom te spelen. Maar als je net even iets verder wilt gaan kun je ze ook als fysieke cart krijgen. Als je dan nog iets verder wilt gaan scoor je de originele japanse game CIB en swap je de pcb's zodat je een fysieke cart in je console kunt ploppen
Want een fysieke box staat toch mooier in je kast dan een rom
Ik weet nog goed hoe hard ik baalde na het uitspelen van Shining Force 3 op de Saturn toen ik hoorde dat deel 3.2 en 3.3 niet naar Europa of de USA zouden komen
Dan zijn er nog de legio epic (veelal Square) snes rpg's die wij nooit kregen.
Secret of Mana 3, Bahamut Lagoon, Front Mission, Treasure of the Rudras, Tales of Phantasia, om er maar een paar te noemen.
Deze zijn tegenwoordig eenvoudig als rom te spelen. Maar als je net even iets verder wilt gaan kun je ze ook als fysieke cart krijgen. Als je dan nog iets verder wilt gaan scoor je de originele japanse game CIB en swap je de pcb's zodat je een fysieke cart in je console kunt ploppen
Want een fysieke box staat toch mooier in je kast dan een rom