Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
Er is geen reden. Tis gewoon een pose. Moet toch iets? Rock / punkers maken altijd leuk zo'n baphomet teken. Veel mensen maken ook 'hang loose' teken (duim en pink). Tis gewoon een pose, heeft geen reden, behalve dat het leuk is voor de foto.RoOd":1pyu47f4 said:heheh lol, ik zal er wel nooit achterkomen.......
Je schrijft het verkeerd, het is Victoly!Dem.":ww3w9xgf said:Victory~!
Was inderdaad al een tijdje geleden, maar ik wist dat het even ging duren i.v.m. de releasedatum van KOF MI 2. Daarom zijn de vragen ook vrij algemeen en 'tijdloos'.DAY":20mybsa5 said:Nice omtervoew Ken, waar was dit trouwens, de TGS van vorig jaar?
Ken":2y8t7tm0 said:Was inderdaad al een tijdje geleden, maar ik wist dat het even ging duren i.v.m. de releasedatum van KOF MI 2. Daarom zijn de vragen ook vrij algemeen en 'tijdloos'.DAY":2y8t7tm0 said:Nice omtervoew Ken, waar was dit trouwens, de TGS van vorig jaar?
Als je veel interviews in een bepaald tijdsbestek doet moet je die nou eenmaal een beetje spreiden he.