What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Welkom Cees, heb je hier en daar wel voorbij zien komen en lijkt me cker een aanwinst voor onze kleine maar hechte community ;) Welkom!! 😉
 
Welkom Cees en mooi dat we er weer 1 het 'virus' hebben overgedragen, met dank aan Rob! En ben je meer van de klassieke shmups of de Cave games?
 
Ik ben eigenlijk meer van de klassieke Cave :lol:
Op de een of andere manier spreken de oudere titels me wat meer aan , Mushihimesama speel ik liever dan Futari en aan de laatste Dodonpachi Daifukkatsu op de 360 beleef ik ook minder lol dan aan daioujou of beter de eerste DDP .
Hou eigenlijk van de meeste type Arcade games dus het is niet zo dat ik alleen Cave games speel , van de klassiekers tot modern alleen Fighters trekken me niet zo .
 
Hallo, mijn naam is Robin. geboren in 1977. Over een paar maanden wordt ik alweer 34.

Vanaf jongs af aan begonnen met gamen op een C64, msx en Amiga 1000. Later ook consoles.
Op alle consoles wel gegamed (of in bezit gehad), op een NEO GEO na. Die stond altijd op me verlanglijste.

Maar die blijven nog erg duur. Vooral de spellen die ik wilde.
Toen ben ik verder gaan kijken. En dacht ik, als ik toch geld ga uitgeven, waarom doe ik het dan niet echt goed.

Een arcadekast was altijd de ultieme droom. En via Ronnie nu trots bezitter van een Sega new Astro City. Mooier kun je geen fighters spelen.

Ik verzamel handhelds, Het meeste gamen doe ik op de PC (shooterfan vooral UT3)
Verder kijk ik veel films/series (actie/horror/fantsie/sci-fi).
Ik lees veel usa comics en Manga.

Ben al heel wat jaren gelukkig getrouwd, en heb 2 kinderen.
Ik zit nu 10 jaar in de ICT, en dat bevalt me prima.

See ya op het forum, of op de beurs in maart in Apeldoorn.
 
Welkom op het forum Robin, je profiel is helemaal Nozomi in ieder geval ;)
 
Welkom Robin, Gefeliciteerd met je NAC. Was ook mijn eerste cab en de beste keuze voor 15K games.
 
goatboy":1xfsjuxd said:
Welkom Robin, Gefeliciteerd met je NAC. Was ook mijn eerste cab en de beste keuze voor 15K games.

+1! Welkom, Robin!
 
Welkom man. Voor arcade in Nederland ben en blijf je voor zover ik weet toch echt aan het enige juiste adres :D
 
Bedankt allemaal.

Ben nu wel dagelijks ff op het Forum.
2 aankopen al gedaan, waarvan ik voor 1 nog ff wat geld moet overmaken.

:D
 
New member here from Sweden.
Have bought items from alot of members at this forum.

Mainly into restoring Egret II cabinets.
Nice to join.
 
Welcome!

Oh, we really like pictures. Curious as to what exactly you are restoring and how the end result will be.
 
ja ja het is gelukt heb toegang tot nozomi
kan ik eindelijk ook wat posten als ik wat heb hahaha
oké ooo ja Henk thx :lol: :lol:
 
Oh nee! Marcel is er ook. :twisted: Welkom dude! Maar wat kom je doen? 😉
 
Hey is dat DE Marcel? Jij bent toch meer van console en PC? ;) Welkom!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top