What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
hallo allemaal ik ben beau 35 jaar oud en ik woon in amsterdam.
ben gek met alles wat met arcade temaken heeft.
en te gek dat ik op dit forum mee kan doen. :lol:

Zo, zal me dan ook maar even voorstellen.
Ik ben Anton, 26 jaar en woon in Schildwolde, een klein dorpje, een kleine 20 km van Groningen. Ben nu 1,5 a 2 jaar bezig met retrogamen en bezit om en nabij een stuk of 16 consoles/handhelds en iets meer dan 200 games.
Nadat ik wel een beetje voorzien ben ik mijn retrocollectie begon het te jeuken voor een arcadekast, dus nu heb ik sinds 2 week een oude woody om op te knappen. Helaas ben ik toen pas begonnen met zoeken op i-net naar info over het restaureren e.d. en heb ik de candy cabs ontdekt. Hoe vet zien die dingen er wel niet uit! Geniaal, als ik eerder had geweten dat deze bestonden had ik daar wel geld aan uitgegeven maar goed...

Verder ben ik ingenieur multimedia design en werkzaam als 3d visualizer bij een ontwerp/presentatie bureau en maak ik 3d artist impressions en animaties van architectonische projecten en websites.
Helaas loopt over een paar week mijn contract af en zit ik dan zonder werk dus zal een candy eerst wel niet lukken in huis :(

Desondanks blijft dit een geweldig forum om te lezen en om de foto's te zien van alle geweldige candy's die iedereen thuis heeft staan, echt super!

Hoop dat jullie nu een beetje genoeg weten over mij, dan ga ik nl weer verder!

Groeten,
Studentzki

Even voorstellen, ik ben Randy uit Belgie. Ik ben die belg waar dexx het wel eens over heeft.

Ik speel graag arcadeshmups en Tetris the grand master 2. Omdat ik niet rijk genoeg ben voor echte arcade kasten maak ik voor mijn hobby regelmatig zelf arcade controllers.

Buiten dit speel ik graag bemani ritmegames en retro games. Ik heb een redelijk kleine verzameling oude consoles en handhelds maar ook modernere consoles en handhelds. Voor een aantal van die bemani games heb ik ook consumer of arcade controllers.

Naast mijn gaming hobby hou ik me bezig met alles japans.

Om af te sluiten, hier nog even een totaalfoto van mijn controllers: http://dl.dropbox.com/u/790563/Allcontrollers.JPG

Voor de rest hoop ik dat dit voldoende info is over mezelf.

Groeten,
Villadelfia

Oh, ben jij die Belg? Geeft niet hoor, je bent van harte welkom. :D

ah, Randy :) welkom op HET Arcade forum van NL..
have fun :mrgreen:

Hey guys,

Mijn naam is Chris, ben 32 jaar en woon in Barendrecht. Ik ben een oldschool gamer want ik speel eigenlijk sinds de start games. De pongs, C64, Amiga, Nes, Snes, Neo Geo, you name it. Met name Streetfighter en Final Fantasy hebben me het meest bezig gehouden in de jaren.
Een jaar geleden ben ik gestopt als ICT project manager en heb m'n eigen toko (custom arcade sticks en arcade parts)opgestart: http://www.shadaloo.eu. Dat houdt me dagelijks behoorlijk bezig want er is niets mooiers om in/mee te werken dan games en hardware.
Zo ben ik net terug uit Singapore voor business en plezier en heb daar nog ff geproefd aan een 100% levendige arcade cultuur.
In ieder geval leuk om dit geweldige forum te hebben gevonden!

Grtz, Chris aka Shadaloo

Welkom Chris!
Kan je daadwerkelijk je brood verdienen met alleen custom sticks?

Welkom!

En ik heb dezelfde vraag: je verdient je brood ermee? Zo ja, briljant..!

Welkom! Wat een stoere website zeg! Erg strak allemaal en tof dat je je geld kunt verdienen met iets dat je echt leuk vindt.

Idd zeer vette website, respect 8) Wat ik ook belangrijk vind is dat het een Nederlander is met deze site, net zoals alles hebben we als klein klotelandje ook in de arcadescene genoeg in de melk te brokkelen met z'n allen ;)

Thanks voor de reacties. De handel is nog niet genoeg om van te leven maar ik ben lekker aan de gang. (heb er nog een bedrijf jinxz.nl naast ;) )
Met Shadaloo kan ik in ieder geval behoorlijk mijn grafische ei kwijt en dat geeft veel voldoening.

Hello there and welcome! Are you already a member somewhere else?

Status
Not open for further replies.
Back