A
Anonymous
Guest
Ik ben Sander, 24jr, woonachtig in Vlissingen.
Op het moment heb ik geen echte arcade gear (op een paar console arcade sticks na misschien), maar ben me hierop aan het oriënteren, met name een Astro, Blast of Egret trekt me heel erg om thuis in de woonkamer te hebben. Dat laatste is dan ook vooral de rede dat ik hier terecht ben gekomen.
Qua arcadegames genieten fighters (SF4, HD, 3S, KOF) mijn voorkeur, maar ik speel zo nu en dan ook graag een shmup (DoDonPachi en Ikaruga zijn momenteel mijn favorieten).
Op het moment heb ik geen echte arcade gear (op een paar console arcade sticks na misschien), maar ben me hierop aan het oriënteren, met name een Astro, Blast of Egret trekt me heel erg om thuis in de woonkamer te hebben. Dat laatste is dan ook vooral de rede dat ik hier terecht ben gekomen.
Qua arcadegames genieten fighters (SF4, HD, 3S, KOF) mijn voorkeur, maar ik speel zo nu en dan ook graag een shmup (DoDonPachi en Ikaruga zijn momenteel mijn favorieten).