Heey allemaal!
M'n (echte) naam is Juul. Kom uit Limburggg (zachte-g I know), en zit doordeweeks in Nijmegen voor m'n studie en in de weekenden meestal in Weert.
Ben wellicht beter bekend van het Segaforum waar ik nu al meer dan een jaar actief rondhang. Voor de rest ben ik niet zo heel actief op andere fora. Kwaliteit voor kwantiteit!
Mijn hobby's zijn voornamelijk computer-gerelateerd (duh, en lekker 'nurderig' ook). Voornamelijk games (voorliefde voor SEGA), zowel op de PC (hooked aan Counter-Strike Source), retro en next-gen consoles als handhelds. Ben eigenlijk pas het laatste jaar begonnen met bewust verzamelen van dingen, maar het stelt nog niets voor en uiteindelijk wat ik koop raak ik naar verhouding te weinig aan. Hoop daar in de nabije toekomst verandering in te brengen.
Ben eigenlijk min of meer 'per ongeluk' hier terechtgekomen. Ik denk via het Segaforum. Hoop dat het een beetje gezellig hier is

Op fora als die van Insidegamer (no offense Rano

) kan ik niet zo goed aarden. Kan de kracht niet opbrengen om keer op keer het fanboy-ism e.d. de kop in te drukken. Bovendien vind ik kleinere fora in omvang vaak wat gezelliger.
Anyway, dacht "ik type even een klein stukje want ik ben eigenlijk niet zo in de mood om hele verhalen te lullen", lul ik uiteindelijk nog enkele alinea's vol.
EDIT: Ow ja! Ik doe voor m'n hobby ook nog tennissen en uitgaan haha
Groet,
Juul