A
Anonymous
Guest
Op welke hogeschool zit je Dreamer? 
Gameholic":2jtkqhiq said:Op welke hogeschool zit je Dreamer?![]()
Perkunas":3emflf95 said:Ik ben Sam, 18 jaar en ik kwam via via in contact met deze website, ondertussen al meer dan een jaar geleden. Het was pas echter vandaag dat ik me op het forum registreerde. Ik kom uit België, dat hier blijkbaar maar matig vertegenwoordigd wordt.
Als opleiding doe ik momenteel een 1ste bachelor Japanologie aan de KULeuven, daar ik ook een enorme interesse heb voor Japan (taal, cultuur, film, literatuur, theater, muziek, anime, geschiedenis,... en games). En als alles meezit ga ik binnen twee jaar naar Japan voor een academiejaar, liefst Kyôto dan. Op dit moment is het wel hard werken om alle stof bij te houden.
Lijkt me hier een erg leuke community. =)
Fantus":2vqfx6qp said:Dag lui, ik ben Fantus. Sommige van jullie kennen me van het Insert Coin forum. Ik ben 24 jaar, heb geschreven voor GameSen (wie kent het nog?) en had een column in het blad GameQuest, later GamePro. Momenteel werk ik voor mezelf als spellenmaker.
Next![]()
Gungrave":337e6m4l said:Welke programma's gebruik je?
Doe je het met C4d/3DSMax of gebruik je RPG Maker achtige programma's?
Welkom hier btw!![]()
Fantus":1tyivta4 said:Gungrave":1tyivta4 said:Welke programma's gebruik je?
Doe je het met C4d/3DSMax of gebruik je RPG Maker achtige programma's?
Welkom hier btw!![]()
RPG Maker is voor de hobbyist. Mijn games worden gemaakt in J2ME en C++, en ik gebruik programma's zoals photoshop, illustrator, promotion, 3dmax, etc. Komt dus wat meer bij kijken dan 1 programma![]()
Ricepuppet":2cvz7sux said:Ik ook even snel dan
Ben al op meerdere fora bekend, voornamelijk het Segaforum. 23 jaar, zelfstandig militair (KMAR) doe op dit moment eigenlijk alleen aan PC / PSP gamen, ben de consoles een beetje zat geworden. Ben vroeger fervent skater geweest, maar nadat ik m'n pols heb gebroken ben ik maar met die carriere gestopt.
Draag nog wel de kleding, lees de magazines en ben nog van plan dit jaar een nieuwe plank te kopen. Beetje in de winter skaten is niet tof, maar te doen. Luister voornamelijk metal / rock - nu metal - hoe je alles tegenwoordig wilt noemen. In het rijtje van System Of A Down / Disturbed / Trapt / Lost Prophets. Hard, maar ook relaxte skate muziek dus.
Ben door Ken gewezen op Nozomi (hoewel ik de naam Akihibara - zo goed? - wel regelmatig op andere fora's voorbij zag komen), waar op dit moment nog een kleine community is. Maar dat zal gestaag groeien, denk ik zo. Beetje hier en daar het woord aan het rondbazuinen enzo
De layout ziet er fris en stylish uit. Kudo's to that.
Gungrave":3ggv6jxl said:Maar heb je al wat gemaakt of is alles nog In Progress? =P
Fantus":1uh1akx7 said:Gungrave":1uh1akx7 said:Maar heb je al wat gemaakt of is alles nog In Progress? =P
Eerste spel is verkocht, tweede staat op het punt verkocht te worden. En voor beide heb ik een NDA moeten tekenen, dus ik kan pas wat laten zien als het op de markt komt![]()