What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
AES is zeker behoorlijk duur de laatste jaren vandaar de Super MVS Converter II.

Zat te twijfelen over een CMVS, maar het ziet er niet uit. Liever een mooi uitziende Taito Egret 2, maar dan moet de flipperkast eruit. Dan heb ik ruimte voor twee Arcade cabs. Zou geweldig zijn om alleen een complete Cave Shmup verzameling te hebben.

Wil eerst erachter komen, dat ik nog heb qua stijl en blijven vooral mijn hersenen fit. Hoe meer ik hier op het forum lees. Hoe meer krijg ik het gevoel om ze te spelen.
 
Welkom! De AES is echt een geweldige console en is inderdaad spijtig dat de spellen zo duur zijn geworden...is de reden waarom ik al in geen eeuwen meer een AES spel heb gekocht.

Johan":1bk4nf1o said:
Zou geweldig zijn om alleen een complete Cave Shmup verzameling te hebben.

Succes! Een paar jaartjes te laat mee om een verzameling te beginnen want sommige zijn nu nagenoeg onmogelijk om te vinden en anders met een bizar prijskaartje...heb er nog steeds spijt van dat ik Mushihimesama Matsuri Ver. 1.5 niet gekocht heb toen ik de kans had...ga ik nu nooit meer (voor een redelijke prijs) krijgen.
 
Als ik überhaupt een AES gaat kopen, dan wil ik de prints nakijken. Niet alleen, dat ze duur zijn. Maar er zijn teveel AES conversions en om die reden vind ik MVS een betere optie. Heb een populaire AES spel in mijn vizier, maar is nog niet voor mijn haalbaar qua prijs.

Was 25 jaar volop bezig met Arcade Shmups, was erop uitgekeken. Nu gaat het weer jeuken en doe ik een poging om meer gerichter te verzamelen. Je moet ook ervan genieten en weten, dat je kan uitspelen met hoog mogelijke score Niets is onmogelijk, alleen sommige hebben tijd nodig voor een redelijke prijs. Zelf zoek ik nu voor een redelijke prijs de MVS versie van Pulstar.
 
Misschien een idee om even verder te gaan in een apart topic ;).

Leuk gesprek, maar dit gaat intussen verder dan even voorstellen
 
Hallo luitjes,

Mijn naam is Bo.
Ik ben woonachtig in Zaandam.
Ik doe aan kracht training en kickboxen.
Mijn hobby's zijn Retro consoles en gaming.
En uiteraard hoort daar ook arcade gaming en cabinets bij.
Verder ben ik hier om mijn kennis op te schroeven met behulp van jullie en eventueel missende dingen in mijn collectie hier te vinden.
Wil je nog iets weten, dan kan je mij altijd een pm sturen.
Grtz,
Bo.
 
Ik zal mij even voorstellen!

Mijn naam is benjamin, ik ben 22 en front-end designer als werk. Ik ben deze wereld in komen rollen voor het eerst 2.5 jaar geleden toen ik op een evenement in aanraking kwam met Dance Dance Revolution. Nadat de interessen zich versprijde van dans game waaronder Pump it up naar rhythm games. Kregen we een omgebouwde arcade maschine. Deze hebben we omgebouwd door een nieuwe pc erin met Mame. Ook hebben we een Itg maschine en een beatmania cab. Opzoek naar leuke games om te spele omtdekte ik meer arcade mashines. Intussen was ik zelf plannen aan het maken voor het opbouwen van onze huidige mashines. Door hulp en veel verloren uren leerde ik het volledige boren, de bekabeling naar het usb bordje voor de knoppen om te gebruiken. Ook een ardrino voor licht effecten in door de knoppen geanimeert. Kortom veel nieuwe dingen geleerd. En het word steeds meer een behoorlijk uitgelopen hobbie door mijn vrienden die ook meegenomen worden de hobbie en zelf ook heel veel doen hiermee XD.

Een groot deel van onze tijd zijn we ook bezig met de evenementen die we organiseren, ddr-exp. Een evenement vol vooral rhythm games omdat daar toch mij basis ligt ;p ook vinden we het leuk streams te doen en meeten we met de community op wedstreiden of game/anime conventies, ja ik houd van anime ^^. Dit was en grof introductie maar moet geen boek schrijven... Xd

Ik zie veel toffe projecten op de site en zelfs plekken die ik niet kende om te bezoeken! Wie weet zeggen we een keer hallo in rl, maar nu hier online^^
~bye
 
Welkom op het forum.
Blijft leuk om te lezen waar iedereen helemaal zot op is als het gaat om bepaalde cabs.
Vooral als het toch totaal iets anders is zoals dance games oid.

Veelzijdige hobby :-)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top