Dat kun je wel stellen ja. De release van de NES was 5 jaar voordat jij werd geboren :mrgreen:Ruu":248y3yd2 said:NES was net en beetje voor mijn tijd maar ja![]()
Cageman":80p47nzt said:Dat kun je wel stellen ja. De release van de NES was 5 jaar voordat jij werd geboren :mrgreen:Ruu":80p47nzt said:NES was net en beetje voor mijn tijd maar ja![]()
Maar welkom!
RoOd":21tz1rpm said:Cageman":21tz1rpm said:Dat kun je wel stellen ja. De release van de NES was 5 jaar voordat jij werd geboren :mrgreen:Ruu":21tz1rpm said:NES was net en beetje voor mijn tijd maar ja![]()
Maar welkom!
er zijn genoeg kinderen van -5 die al heel druk aan het gamen zijn dus het had gekund![]()