R2-2D":3q26oywr said:Mooi om te zien dat een 23 jarige jongen dit soort spellen verkiest boven het hedendaagse aanbod.
cthulhu":3q26oywr said:En ja, er bestaat een Nozomi Game Center, waar alle leden welkom zijn zodra er een event georganiseerd wordt...ben zelf naar een aantal geweest en heb mij er altijd zeer geamuseerd.
Hou dan dit topic even in de gaten. Binnenkort doen we weer een meet/gamenight.Jaimers":d3nl3p06 said:Hmm, Ik denk dat ik dan maar eens een keertje bij deze Nozomi Game Center moet langsgaan.![]()
Jaimers":ze2rowoc said:Hmm, Ik denk dat ik dan maar eens een keertje bij deze Nozomi Game Center moet langsgaan.![]()
Cageman":ze2rowoc said:Hou dan dit topic even in de gaten. Binnenkort doen we weer een meet/gamenight.
Dat is goed nieuws!Cageman":1tbipk36 said:Hou dan dit topic even in de gaten. Binnenkort doen we weer een meet/gamenight.Jaimers":1tbipk36 said:Hmm, Ik denk dat ik dan maar eens een keertje bij deze Nozomi Game Center moet langsgaan.![]()
cthulhu":1ck72lsu said:Welkom! Ik ken dat van zo'n zogenaamde verslaving...gewoon ontkennen.
Ben zelf ook vooral een "casual" gamer...ik zuig in alle verschillende genres, maar heb er wel plezier in en dat is het allerbelangrijkste.