Hoi,
Mijn naam is Marc en ben 30 jaar. Ik was altijd een playstation en dreamcast fanboy geweest.
In de afgelopen 4 jaar heb ik best wat spellen voor de playstation, gamecube, wii, ds en dreamcast verzameld. Omdat ik nu graag met mijn andere hobby wil bezighouden(skateboarden), heb ik besloten om mijn verzameling spellen te verkopen.
De meeste spellen heb ik al op marktplaats gepost. Een grote deel van mijn collectie bestaat uit amerikaanse versies. Mocht je interesse hebben stuur mij gewoon een PM.
Ik zal in de loop van de week in de buy and sell topic mijn collectie posten. Ik vraag je wel een beetje geduld want het zijn er veel