What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Cageman":2co8pdca said:
MasterG":2co8pdca said:
Welke van je meerdere persoonlijkheden neem je morgen allemaal mee? :mrgreen: Of heet je jezelf altijd welkom :D

Lol, en bedankt, nu zit er koffie over mn toetsenbord gesproeid van het lachen :)
 
Viny":2ydjvuk7 said:
Hi
I am living in Haarlem for a bit more than 3years now.
I am french... And yes i can speak english.. ;-) unfortunatly not there yet with the dutch...

It's ok, I live in Amsterdam for 10 years, and I still can not speak any Dutch :lol: (I'm also French) :mrgreen:
 
Hoi allemaal,

Ik ken Nozomi via Abc123, dus zal ik me hier even voorstellen :D
Mijn naam is Scarlett, 22 jaar en woon in de buurt van Amsterdam. Momenteel studeer ik HBO Archeologie maar in februari start ik met de minor Gamedesign aan de HVA.

De eerste game die ik ooit speelde was The Legend of Zelda: Ocarina of time op de N64 en sindsdien ben ik blijven gamen. Ooit wil ik naar Akihabara in Tokyo, en de rest van Japan eens bezoeken :)

Voor nu laat ik het hierbij :P Als je vragen heb: stel ze gerust! ;)
 
Hallo allemaal,
Mijn naam is Jaco Baan. Ik ben 42 jaar en ik kom uit Dordrecht. Ik heb Nozomi leren kennen via Arjan. Wij kennen elkaar al lang en ik vond het heel leuk dat ik vorig jaar een uitnodiging van hem had gekregen voor een avondje gamen. Ik vond het erg leuk.
Ik ben al lang actief met (spel)computers. Volgens mij is mijn lijstje ongeveer:
Zx81 (met 1kb geheugen :D ), Commodore 16, Msx 1, Msx 2, Gameboy, Super Nintendo, Playstation 1, Playstation 2, WII, WII U en de Xbox360. En dan nog een reeks aan pc's die ik heb versleten.
Op het moment hou ik mij veel bezig met digitale Amerikaanse en Nederlandse comics en nederlandse strips. Ook ben ik veel bezig met emulators. In verband met plaatsgebrek heb ik thuis alleen nog de WII U en de Xbox360 staan. De rest speel ik met de emulators. De oude spellen blijven toch ook erg leuk. Verder ben ik bezig om met Hyperspin alles goed af te stellen, maar dat zit nog in de beginfase.
Hopelijk heb ik me genoeg voorgesteld.

Groetjes,
Jaco
 
Welkom Jaco! Super om je er hier op nozomi bij te hebben. Ik heb nog steeds een C16 liggen, en volgens mij ook nog wel wat spellen uit de PC-Shop (zo heette die zaak toch waar wij elkaar als broekies tegenkwamen? :)).
 
Ja zo heette de winkel inderdaad waar wij elkaar hebben leren kennen. Geweldig dat je de Commodore nog hebt.
 
Welkom Jaco! Leuk om je gisteren even te ontmoeten en ook leuk dat je dochter erbij was en flink aan het gamen was!
 
Hi Jaco. Ik besef me nu inderdaad dat ik je een vorige keer helemaal los heb zien gaan op de Darius Burst cab samen Arjan.
Welkom op het forum!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top