Ab79
Cabinet Dweller
Akuma2000":1zpg2kuf said:Dank jullie wel!
@ retrocab:
Yes, moet alleen nog het probleem oplossen om met dit ding 88 miles per uur te gaan![]()
Ik weet niet of je hoog genoeg woont?
Geintje natuurlijk! :mrgreen:
Akuma2000":1zpg2kuf said:Dank jullie wel!
@ retrocab:
Yes, moet alleen nog het probleem oplossen om met dit ding 88 miles per uur te gaan![]()
Ab79":2148mzgt said:Ik weet niet of je hoog genoeg woont?
Geintje natuurlijk! :mrgreen:
Arca-san":1xwlhbna said:Eeehh... dat is "gewoon" een PC? Of een control desk van de USS Enterprise?
Prachtig!
ja dat was ik wel van plan!...lijkt me leuk!Abc123":f3ihgawy said:Welkom, je kan gelijk komen de 17e van januari. Kunnen we je gelijk in het echt zien.
gixxus001":3tzpjycm said:ja dat was ik wel van plan!...lijkt me leuk!