What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Bloody1223rabbit":22xho4vj said:
Aangezien Psychick wilde dat ik mij even voorstelde zal ik dat dan maar effe doen (hihihi)

Een beetje info over mij:
- Mijn naam is Alice Christy Peters (Ja,Ja zoek me maar op op facebook)
- 19 jaar oud (13-3-1995)
- Ik kom uit omstreken heerlen (Zuid limburg)
- Ik woon nog bij mijn moeder, hier komt echter binnenkort verandering in
- Ik volg de opleiding Interieur & vormgeving, maar het intereseerd me niet zo en wil dus een soort arcadebar beginnen.
- Voor nader studie om een arcadebar te beginnen verhuis ik komend jaar naar Eindhoven.
- Voor hobbies doe ik games verzamelen, tekenen en ben recent weer begonnen met gitaarspelen.

Erhm..
Zijn er nog vragen? Stuur mij een bericht en ik zal hem zosnel mogelijk beantwoorden?

Groetjes Alice ^w^
Wat voor stijl speel je op je gitaar? Speel je elektrische gitaar?
 
Ik speel acoustisch op mn electrice ibanez met custom hals (kleine handjes hahaha)
.. Nja ik ben gewoon te lui om mn versterker aan te sluiten .. Daarbij maak ik dan ook nog ea overlast dus dan maar acoustisc xD
Heb ook nog n oude acoustische staan tho
. Maar die heeft een reperatiebeurt nodig :p
 
Hallo mensen van het goede leven.

Ik ben Freddy, 31 en heb teveel hobbies en heb er bijna nooit tijd voor.
Toch ben ik altijd alsnog spul voor mijn hobbies aan het verzamelen, mocht ik er 'ooit' tijd voor hebben :P

Binnenkort komt mijn droom uit om een eigen Arcade kast te hebben en heb mijn zinnen gezet op een Vewlix cabinet met hyperspin en een XBOX 360 :)

Een van mijn hobbies waar ik momenteel mee bezig ben, is een PC in een bureau.
Check:
Sa8IDBp.jpg



yS4xSjy.jpg



43STzW2.jpg



vnJRNAl.jpg



zEIIPr8.jpg



pZHDKtO.jpg



Lvnry0r.jpg



4rACmI7.jpg



Als jullie geïnteresseerd zijn in dit project, mijn buildlog hier:

http://forum.highflow.nl/f34/freddys-cross-desk-16097/
 
Bloody1223rabbit":ypc55uom said:
Aangezien Psychick wilde dat ik mij even voorstelde zal ik dat dan maar effe doen (hihihi)

Een beetje info over mij:
- Mijn naam is Alice Christy Peters (Ja,Ja zoek me maar op op facebook)
- 19 jaar oud (13-3-1995)
- Ik kom uit omstreken heerlen (Zuid limburg)
- Ik woon nog bij mijn moeder, hier komt echter binnenkort verandering in
- Ik volg de opleiding Interieur & vormgeving, maar het intereseerd me niet zo en wil dus een soort arcadebar beginnen.
- Voor nader studie om een arcadebar te beginnen verhuis ik komend jaar naar Eindhoven.
- Voor hobbies doe ik games verzamelen, tekenen en ben recent weer begonnen met gitaarspelen.

Erhm..
Zijn er nog vragen? Stuur mij een bericht en ik zal hem zosnel mogelijk beantwoorden?

Groetjes Alice ^w^

Opgezocht op facebook: Goedgekeurd! ;)
 
Grote goden, wat een enorm vet bureau.
Echt gaaf.


enne welkom op het forum natuurlijk.
Welkom bij de Vewlix club dan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
beau":edujpr4a said:
welkom freddy ziet er mooi uit

Dank je wel!


Da Dude":edujpr4a said:
Grote goden, wat een enorm vet bureau.
Echt gaaf.


enne welkom op het forum natuurlijk.
Welkom bij de Vewlix club dan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Thanks! Yes, het is mij een genoegen om de club te joinen :D :D :D

Jinxz":edujpr4a said:
Hey Freddy, eindelijk aangemeld op Nozomi!
Welkom hiero.

Yo Chris, thanks!
Zat al af en toe het forum te checken, met name de galerij, echt vette shit.
Kan niet wachten om mijn hoekje te delen :D
 
Welkom op het forum Freddy!, prachtig bureau, ik heb 3 minuten naar mijn scherm zitten staren vol verbazing! Mooi werkje !

en Ratson, ik heb veel te lang over jouwn post moeten lachen hahahaha!
Bedankt hahahaha :)
 
hoi welkom
ha ha erg mooi buro :D zit er ook een fluxcapacater in??

geintje kon t niet laten,erg skillfull gedaan zie geen wires enzo

veel plezier met je viewlix

gr robert
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top