review":15qma8vg said:Mijn hobby is lezen.
flay":1l82lxll said:Ben jij niet gemist van forum? Het enige dat er hier gelezen wordt is een move strip![]()
cthulhu":atydxa2v said:Ha ha ha! Dat en DIP instructies.
Cageman":yjcpvucf said:Welkom! Maarrehh..: tot nu toe is de Fransman degene met de beste beheersing van de Engelse taal, hoor. Stelletje prutsers![]()
Cageman":3rifuti5 said:Welkom! Maarrehh..: tot nu toe is de Fransman degene met de beste beheersing van de Engelse taal, hoor. Stelletje prutsers![]()
+1cthulhu":1r13uosc said:Och als ik kijk naar de beheersing van de Nederlandse taal, dan is het hier in ieder geval extreem veel beter dan op gemiddelde Nederlandse forums.
Ratson":20m6z8pm said:Cageman":20m6z8pm said:Welkom! Maarrehh..: tot nu toe is de Fransman degene met de beste beheersing van de Engelse taal, hoor. Stelletje prutsers![]()
So true.
Examples: prejudiced not prejudice. Your not you're etc.
![]()