What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Marcel1980":33t5fl6l said:
Hey, Marcel hier. Een hardcore NeoGeo fan en ook een beetje jamma fan. Heel nieuw in deze wereld van arcade.
Nu de NeoGeoX echt is gestopt (Licensie vanuit SNK in getrokken) heb ik besloten om een MVS board te consolizen. Enige optie omdat mijn vrouw geen arcade kast in huis wilt hebben... :x
Daarnaast misschien nog een extra supergun maken voor jamma PCB's. Zitten namelijk best wel goede games tussen.

Favoriete games ; Metal Slug, Nightmare in the Dark, Neo Drift Out, Neo Bomberman en de rest van de MVS lijst! :mrgreen:
Nog een Neo Geo fan!

Welcome Marcel :D

Metal Slug is ook helemaal te gek; ben nu Zed Blade aan het spelen - ook zeer goed!

Marcel1980":4cxp4p9s said:
Enige optie omdat mijn vrouw geen arcade kast in huis wilt hebben...

16t0ys.jpg

Welkom allen!

Marcel1980":39p1hb0j said:
omdat mijn vrouw geen arcade kast in huis wilt hebben...

Gewoon kopen en doen alsof je neus bloedt...arcade kast? Die stond daar toch al? Een Candy Cab kopen, die vallen minder op in de huiskamer...heb ik ook gedaan en dat werd geaccepteerd (overigens is mijn vrouw op dat gebied de moeilijkste niet).
O ja, je kan ook een kamer in je huis claimen door er een man cave van te maken...dan boeit het niet wat je vrouw ervan vindt...werkte ook bij mij.

Ben het eens met cthulhu, ik heb ook een Candy Cab gekocht en hij staat zowaar nog steeds in de huiskamer :-)
Kwestie van de goede 2 player games erop krijgen om samen te spelen :mrgreen:

Een daarvan is indeed Puzzle Bobble :P

Puzzle bobble heb ik geprobeerd... Geen reactie. Ze vind er geen reet aan... Alles geprobeerd, NeoGeo, Nintendo helemaal niks. En het mooiste is dat ze werk in de it en op haar werk zelf game avonden worden gehouden!

Zucht, stelletje nerds. Grow some balls!! Waa-rom zouden vrouwen per se gamen zelf ook leuk moeten vinden om uiteindelijk jouw eigen hobby te kunnen uitvoeren? Wat is dat voor onzin? En dan van die zielige pogingen met Puzzle Bobble, hoe doorzichtig wil je het hebben en wat had je dan verwacht?

Gewoon die kast neerzetten of een andere vrouw zoeken die je hobby's wel respecteert.

Nee natuurlijk niet, moet er niet aan denken ook. Ik geef die vrouwen groot gelijk dat zo'n ding niet in de woonkamer willen hebben staan. En al helemaal niet van die 'gallery of shit' MAME gedrochten met 300 led lampen en Lara Croft op de zijkant geschilderd. Een man met een hobby heeft een hobbykamer nodig waar hij ongestoord zijn hobby kan uitvoeren. En zo is het. Regel het!

Ik sprak ook niet vanuit mezelf ;)
Hier thuis staan 2 flippers, 1 daytona, 1 donkey kong, 3 vewlixen, whurlitzer, Naomi, 2 wreck it ralphs, etc. etc.
Mijn gesprek naar de vrouw is iets als "deal with it" ;)

cthulhu":v0ne4jij said:
Welkom allen!

Marcel1980":v0ne4jij said:
omdat mijn vrouw geen arcade kast in huis wilt hebben...

Gewoon kopen en doen alsof je neus bloedt...arcade kast? Die stond daar toch al? Een Candy Cab kopen, die vallen minder op in de huiskamer...heb ik ook gedaan en dat werd geaccepteerd (overigens is mijn vrouw op dat gebied de moeilijkste niet).
O ja, je kan ook een kamer in je huis claimen door er een man cave van te maken...dan boeit het niet wat je vrouw ervan vindt...werkte ook bij mij.

Ik moet zeggen dat dit inderdaad heel goed werkt :D

die van mij is helemaal super Mario fan, de rest boeit haar niet zo.
dagenlang hoor ik dan weer die tune onder de douche

Goedendag Allen

Hierbij wil ik me ook even voorstellen

Mijn naam is Warner Hake 35 lentes jong en woonachtig in het pittoreske Ten Boer in Groningen. Vele jaren al lekker aan het gamen op diverse consoles en arcade kasten, zelf helaas nog niet in het bezit van een Arcade kast maar hopelijk komt daar snel verandering in.

De spellen die ik veel gespeeld heb en speel zijn NBA jam, Mortal kombat, hangtime en ga zo maar door ( de lijst is lang)

Voor bovenstaande spellen maak ik gebruik van de kast van mijn kameraad Alex ook bekend als de Staart. Die door de jaren heen samen met mij veel hangtime heeft gespeeld :)

ik hoorde dat dit een leuke forum is waar je veel kan lezen en leren over de Arcade wereld en nadat ik een hele leuke dag heb gehad gisteren in Hilversum waar ik nog 1 ronde heb gewonnen van Alex en Refik met Streetfighter IV is het toch een must om hier aangemeld te zijn :)

Groeten en tot ziens op de forum

Warner Hake

Status
Not open for further replies.
Back