Ken":3lwlol3z said:He Marcosan ben jij daar in dat Noorden in je weekenden aan het recruiten ofzo?
Hehehe. Ik zeg: Man up, en rij gewoon een cab naar binnen! Wat zullen we nou krijgen man.Marcel1980":y2how7wv said:omdat mijn vrouw geen arcade kast in huis wilt hebben..