What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Martyr":1r0den6y said:
Allen bedant voor het welkom!


Qua muziek luister ik het meeste naar (hard)rock, blues en veel soorten metal.

De bands waar ik op dit moment veel naar luiter zijn o.a. Black Sabbath, Pantera,
Gorefest (Neerlands trots) en Peter Green's Fleetwood Mac.
Dat ziet er goed uit!
 
metal, OOOH jawel!!!!
Maar ik vind meer mooi. Muziek moet power hebben. van die jankers moeten ze gewoon bannen op de radio
 
Ook hier een verstokt metalhead...vooral Death Metal en Gore Grind. Verder ook film scores en muziek uit computerspellen heb ik ook een zwak voor.
 
37629667_1225059542o.gif


Hakkkuh!!!
 
3 steps ahead - it's delicious

Ik had de maxi single waar deze videoclip zelfs op stond :oops:



Dat waren nog eens videoclips
 
Ik denk dat dat clipje net zo goed realtime door de presentator van de Turbo Poliep gemaakt kan worden:

 
Hi,

Sinds korte tijd lees ik regelmatig mee op dit forum en heb daarom maar besloten mij ook hier aan te melden. Mijn naam is Robert en ben woonachtig in de buurt van Groningen. Ik heb kortgeleden al even kennis kunnen maken met sombetzki. ;-)

Al lange tijd ben ik geinteresseerd in de vele, en soms ook vreemde, spellen die in Japan worden uitgebracht. Met name rhytm-games (Taiko no Tatsujin), shoot 'm ups (Ibara, DoDonPachi, Deathsmiles) en 2D-platform spellen (Metal Slug) vind ik erg tof.

De laatste tijd merk ik toch wel dat ik steeds meer interesse begin te krijgen in een eigen cabinet, bijv. een New Net City. Maar aangezien ik momenteel nog nul-verstand heb op dit gebied, ga ik proberen mij eerst goed in te lezen op dit gebied. :P
 
Misschien moeten we de site maar eens verhuizen naar een hoster in het noorden van het land ;).

Welkom. Hou je van metal? ;) :mrgreen:
 
Welkom c4ke, je hebt al kennis gemaakt met het meest gestoorde lid van shmup team noord en je hebt het overleefd :D

Van harte welkom op het forum, ik kan je een new net city van harte aanraden (vanwege het Toshiba flatpanel, mooiste crt die er is imho)
Als je hulp nodig hebt, schroom niet om even te pm'en :D
 
Klopt, ik hoor altijd graag wat ik wil horen. maar gaan jullie nu verhuizen of niet? :mrgreen: :mrgreen:
En moet het niet selectief lezen zijn 😉
 
Ja, had daar al meer over gehoord.. Tof initiatief!
Kan niet wachten tot het zover is :P

EDIT;
En welkom C4ke natuurlijk!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top