kung fu master
Button Masher
Welkom en nu ne pilske!
Hey Johan, wat voor muziek luister je? Welke artiesten vindt je goed?Martyr":2wr6r31u said:Hallo Nozomi leden,
Mijn naam is Johan, ben 32 jaar en woon in Franeker. Op aanraden
van Stevuns ben ik op dit forum gekomen.
Ik ben opgegroeid met de Commodore 64 en later met de Sega
Mega Drive en de Nintendo Gameboy (de echte baksteen).
Een tijdje geleden heb ik de Mega Drive weer eens aangesloten
en sindsdien is de collectie aardig uitgebreid. Naast de Mega Drive
heb ik nu een Neo Geo AES, een Neo Geo 4-slot CMVS, een Super
Nintendo en een Nintendo GameCube (destijds nieuw gekocht).
Dit alles is via RGB aangesloten op een mooie Sony PVM.
Verder ben ik een muziek liefhebber met een aardige CD en vinyl
collectie.
Groet Johan
je kan je beter afvragen wie hier geen metalhead isMartyr":12ndd84j said:De naam zegt inderdaad al wel wat, het is één van mijn favorite Fear Factory nummers.
Er zijn hier dus wel meer metal liefhebbers, dat is altijd positief!