Asure
TATE Mode Pilot
Ook welkom!
Marcosan30":1xpricsk said:Er is niks beter dan arcadegames :mrgreen:
VanDerPlaat":1jfccjc2 said:Bedankt allemaal! Ik moet helaas toegeven dat ik nog niet alle Zelda's gespeeld heb! Ik ben begonnen met Link's Awakening vroeger op de GameBoy en die game zal toch wel altijd een speciaal plekje hebben.
Ik ben nu bezig met Ocarina of Time voor de 3DS en hij is echt fantastisch. Ik dacht altijd dat ik 3D Zeldas niet leuk zou vinden. Dat 2D toch echt wel de way to go was. Maar daar moet ik nu toch op terug komen. Die nieuwste vond ik ook erg tof. En Majora's Mask lonkt ook naar me![]()