Marcosan30
Shmup Veteran
lorre001":33yi83ic said:welkom chris,
welkom op het forum. dit is ongetwijfeld de leukste arcade/game hangplek die je kunt vinden.
ik heb jouw raiden dx gekocht. klein wereldje, ik werd weer door een ander lid op jouw advertentie gewezen.
en ja marco, ik heb er weer 1 gekocht... :lol:
Ben benieuwd hoelang deze het uithoudt



