hey allemaal,
Ik ben Emile, 35 jaar en ben hier eigenlijk terecht gekomen via mijn buurman (sphere/Pieter) en heb ondertussen 2 niet werkende mvs woodys in mijn woonkamer staan die ik samen met pieter tracht werkend te krijgen.
Afgelopen weekend ook langsgeweest in de hal in Zoetermeer en lekker gegamed, en voelde me erg welkom
Eigenlijk heel mijn leven al een gamer, ooit begonnen met nintendo, maar elke generatie wel een console gehad.. en natuurlijk genoeg guldens in de kasten gegooit.
Ik ben Emile, 35 jaar en ben hier eigenlijk terecht gekomen via mijn buurman (sphere/Pieter) en heb ondertussen 2 niet werkende mvs woodys in mijn woonkamer staan die ik samen met pieter tracht werkend te krijgen.
Afgelopen weekend ook langsgeweest in de hal in Zoetermeer en lekker gegamed, en voelde me erg welkom