What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen na de intimiderende post van DLX ;)
Ik ben een verzamelaar van film items (met name prop replicas, statues, Star Wars), films, ben een fervent gamer en bezit een aantal fruitautomaten. Nu wil ik graag mijn verzameling uitbreiden met een aantal pachislo automaten. Ben dus een leek op dat gebied. Nu ben ik dus op zoek naar een paar mooie machines en wil via dit forum wat info opdoen over de machines.

Greetings
 
Welkom, enne ik bijt niet :P Maar nu weten we waar we mee te maken hebben.
 
Welkom gansterchin!
Ik kan je niet helpen aan een pachislo maar GL HF op het forum.
 
Hallo Allemaal.

Ik ben Gerrald 25 jaar en ben sinds kort bezig met me eigen bartop arcade.
Kom uit Dronten en ben al sinds de nintendo 8 bit helemaal gek van spelcomputers etc.
Ben ook goed met computers repareren bouwen etc.
Heb reuma, hersenletsel, en een vergroeiing in me rug dus me gezondheid is niet 1 van me sterkste punten.

Mocht je meer willen weten etc dan hoor ik het gerust.
 
Welkom Gerrald, you've come to the right place.
 
Welkom Gerrald.

Er zijn hier niet veel mensen met een bartop arcade, maar Almighty heeft er eentje en ik geloof dat hij plannen heeft om er ook zelf eentje bij te bouwen. Praat maar eens met hem.

Jullie zijn bovendien bijna buren.
 
ckong":bm6bc2i4 said:
Welkom Gerrald.

Er zijn hier niet veel mensen met een bartop arcade, maar Almighty heeft er eentje en ik geloof dat hij plannen heeft om er ook zelf eentje bij te bouwen. Praat maar eens met hem.

Jullie zijn bovendien bijna buren.

Ik heb voor een bartop gekozen omdat die zoals je al in de pm zei verplaatsbaar is en ook niet te groot zodat ik er ook goed achter kan zitten.
Vind het vooral leuk om hem uiteindelijk zo mooi en zo goed mogelijk te hebben.
Ook kwa games dat het er zo mooi en arcade uit ziet.
Almighty bestaat volgens de site niet meer als user hij staat ook niet bij de members lijst.
 
Welkom op het forum.

Zoek is op bartop in dit forum. Kom je nog wel wat dingen tegen die je kunnen helpen met het bouwen
 
handsome1987":1p04y9r1 said:
ckong":1p04y9r1 said:
Welkom Gerrald.
Almighty bestaat volgens de site niet meer als user hij staat ook niet bij de members lijst.

Weet je dat zeker, ik kan hem nog wel selecteren als geaddresseerde bij een PM. Maar inderdaad, hij staat niet meer bij de ´A´ op de memberlist. Wat is hier aan de hand? Toch niet weer een gewaardeerd member (niet bij iedereen overigens) die het forum verlaat?
 
ckong":yt3nawnp said:
handsome1987":yt3nawnp said:
ckong":yt3nawnp said:
Welkom Gerrald.
Almighty bestaat volgens de site niet meer als user hij staat ook niet bij de members lijst.

Weet je dat zeker, ik kan hem nog wel selecteren als geaddresseerde bij een PM. Maar inderdaad, hij staat niet meer bij de ´A´ op de memberlist. Wat is hier aan de hand? Toch niet weer een gewaardeerd member (niet bij iedereen overigens) die het forum verlaat?

Volgens mij heeft hij het forum verlaten
 
Volgens mij is Almighty nog op Shmups en AO actief onder dezelfde username ...

Dat ik Marc, de man van de eerste order NAC's en het mint maken van 3 van mijn cabs, mis hier op het forum is een feit. Ook zijn skills met en kennis van videogames is een gemis.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top