What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
He hallo, eventjes voorstellen, hier nasischijf (de vriend van Dayo/Beau) die afgelopen zaterdag die geweldige joystick heeft gekaapt!
Kan nog steeds niet geloven dat ik die geweldige prijs heb gewonnen, wat een beuker van een joystick.
Elke keer als ik bij Nozomi ben geniet ik volop, de arcade-kasten waar je vroeger op hebt gespeeld in je jeugd- jaren zoals daytona usa, afterburner en NBA jam enz . Thuis heb ik ook een aardige verzameling maar moet het dan doen met een supergun; het spelen op een echte arcade-kast is vele malen leuker ! Ook de mensen waar je in contact mee komt op zo'n vrijdag- avond is erg leuk en leerzaam. Iedereen heeft wel zijn specialiteit en natuurlijk dezelfde geweldige hobby als ik. Het is er gewoonweg erg gezellig en de mensen zijn er gewoon top.
Ook moet ik zeggen dat als er wat te doen is, is het allemaal goed geregeld.

Nou, de mazzel en tot gauw!
Nasischijf " The Champ" :lol:
 
hahaa ouwe pik ouwe pijp welkom maat . :mrgreen:
Tof dat je nu ook op het forum bent !!
 
Ik zie jullie nog altijd het liefst offline, maar leuk dat jullie hier ook aanwezig zijn.
Welkom!
 
Wel effe der naam geel maken want haar lidmaatschap was reeds maanden betaald voor haar forumaanmelding :)

Welkom schatje en Nasischijf.
 
Ratson":19zvsajj said:
Wel effe der naam geel maken want haar lidmaatschap was reeds maanden betaald voor haar forumaanmelding :)
will do :)
 
Ja hoor, daar zijn ze dan !
Welkom :mrgreen:
 
doc81":2legcnmm said:
Hey spar partner, welkom :-). Leuk dat je je eindelijk heb aangemeld, zeker was 15 dec de pish die je nodig had :-p. Leuk dat je er was met de rest van je gang :-).


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk

Ik ben ook blij dat ik me aangemeld heb. Zie niet iedereen op vrijdag dus toch leuk om jullie ook hier te spreken.
 
Post nr. 1, even voorstellen dus :D

Ik heb hier al wat langer meegekeken na een tip van Ratson (Hi(gh) Ratson!) op NG.com. Afgelopen oktober ben ik voor het eerst naar Japan geweest, en met name erg genoten in Akihabara (Taito Game Center is toffer dan ik had verwacht). Onder de kerstboom besloten dat 2013 het jaar wordt dat ik mn eerste candy cab ga scoren (denk aan een Blast City, of een NNC/Naomi Univ - maar ben er nog niet uit).

Hoop hier wat informatie te kunnen inwinnen, en wellicht die eerste cab te kunnen oprakelen.

Groet,
Marco
 
Welkom Marco, en volgens mij kun je meteen contact opnemen met DLX. Die heeft nog een erg mooie naomi te koop. instappen, en gaan.
Weet je meteen of het wat voor jou is, zonder meteen over de 500,- euro neer te leggen voor een cab.

Succes man met zoeken.
 
Welkom Marco! Misschien zou je eens naar het NGC moeten komen, dan kun je de cabs een beetje met elkaar vergelijken en kijken wat er zoal te verkrijgen is.
 
Welkom Marco. Lekker gevoel hè, de wetenschap dat je dit jaar opgezogen gaat worden in de candy cab wereld. Veel plezier hier.
 
Thanks allemaal voor het warme welkom!

@ DaDude: ik zal eerst nog de andere threads doorlezen, nooby-vragen stellen en kijken wat het best past bij wat ik zoek in een (eerste?) cab. Zal tzt DLX pm'en (moet ook nog even uitvogelen hoe ik die cab kan vervoeren - wordt lastig in m'n Nissan Tupperware :lol: )
@ Ken: goed idee, ga ik zeker een keer doen. Thanks!
@ ckong: dat is het zeker - toen ik als kind voor het eerst m'n zakgeld in een cab stopte (een Double Dragon stand-up gemaakt van waaibomenhout, in een donker ex-washok op een camping in Vlierden) wist ik al dat ik ooit heel erg graag een cab wilde hebben. Had toen nog niet van candy's gehoord :D Ik vind het erg gaaf dat er een community als deze is, en dat het dichtbij komt.
@ trailblazer: hee Erik, nice dat jij er ook bent
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top