Nasischijf
Player One
- Joined
- Dec 16, 2012
- Messages
- 6
- Reaction score
- 0
He hallo, eventjes voorstellen, hier nasischijf (de vriend van Dayo/Beau) die afgelopen zaterdag die geweldige joystick heeft gekaapt!
Kan nog steeds niet geloven dat ik die geweldige prijs heb gewonnen, wat een beuker van een joystick.
Elke keer als ik bij Nozomi ben geniet ik volop, de arcade-kasten waar je vroeger op hebt gespeeld in je jeugd- jaren zoals daytona usa, afterburner en NBA jam enz . Thuis heb ik ook een aardige verzameling maar moet het dan doen met een supergun; het spelen op een echte arcade-kast is vele malen leuker ! Ook de mensen waar je in contact mee komt op zo'n vrijdag- avond is erg leuk en leerzaam. Iedereen heeft wel zijn specialiteit en natuurlijk dezelfde geweldige hobby als ik. Het is er gewoonweg erg gezellig en de mensen zijn er gewoon top.
Ook moet ik zeggen dat als er wat te doen is, is het allemaal goed geregeld.
Nou, de mazzel en tot gauw!
Nasischijf " The Champ" :lol:
Kan nog steeds niet geloven dat ik die geweldige prijs heb gewonnen, wat een beuker van een joystick.
Elke keer als ik bij Nozomi ben geniet ik volop, de arcade-kasten waar je vroeger op hebt gespeeld in je jeugd- jaren zoals daytona usa, afterburner en NBA jam enz . Thuis heb ik ook een aardige verzameling maar moet het dan doen met een supergun; het spelen op een echte arcade-kast is vele malen leuker ! Ook de mensen waar je in contact mee komt op zo'n vrijdag- avond is erg leuk en leerzaam. Iedereen heeft wel zijn specialiteit en natuurlijk dezelfde geweldige hobby als ik. Het is er gewoonweg erg gezellig en de mensen zijn er gewoon top.
Ook moet ik zeggen dat als er wat te doen is, is het allemaal goed geregeld.
Nou, de mazzel en tot gauw!
Nasischijf " The Champ" :lol: