A
Anonymous
Guest
Hallo allemaal,
Mogelijk dat jullie mij wel eens voorbij hebben horen komen, ik ben Arno, eigenaar van ArcadeWinkel.nl en wilde mij hier eens aanmelden gezien jullie allemaal dezelfde hobby beamen als ik. Naast eigenaar van de webshop ben ik zelf in het bezit van een Royal video kast met Robocop, een naamloze kast en een bartop van de kit die wij aanbieden.
Op dit moment ben ik zelf bezig met een nieuw project, een race sim, net even wat anders.
Binnenkort (na de zomer) komen er speciaal voor jullie doelgroep ook Sanwa en Seimitsu artikelen in ons assortiment. Als jullie nog aanvullingen weten, hoor ik het graag!
Groet,
Arno
Mogelijk dat jullie mij wel eens voorbij hebben horen komen, ik ben Arno, eigenaar van ArcadeWinkel.nl en wilde mij hier eens aanmelden gezien jullie allemaal dezelfde hobby beamen als ik. Naast eigenaar van de webshop ben ik zelf in het bezit van een Royal video kast met Robocop, een naamloze kast en een bartop van de kit die wij aanbieden.
Op dit moment ben ik zelf bezig met een nieuw project, een race sim, net even wat anders.
Binnenkort (na de zomer) komen er speciaal voor jullie doelgroep ook Sanwa en Seimitsu artikelen in ons assortiment. Als jullie nog aanvullingen weten, hoor ik het graag!
Groet,
Arno