What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Hallo,

Heb al gepost op het forum zonder mijzelf echt voor te stellen... Dus bij deze.
Mijn naam is Koen en ik woon in Eindhoven 28 jaar.
Ik ben in het bezit van de volgende machines:
Sega Megadrive
XBOX
XBOX 360
Club 2000 Special Edition
en een NARC Arcade Cabinet. Hier zit nog veel werk en ben dus nog volop bezig deze weer helemaal te herstellen.

Naast gamen ben ik in mijn vrije tijd bezig met het sleutelen aan mijn 205 Gti Mi16 en om de conditie op peil te houden ben ik veel op de mountainbike te vinden.

Welkom. en conditie, tja moet ik ook weer is wat aan doen.
1 uur gamen staat aan 5km wandelen, maar is niet genoeg :P

Hallo allemaal,

Ik zal mezelf ook even voorstellen. Mijn naam is Pépé Wildeman, 41 jaar en woon in Haarlem. De reden dat ik mezelf heb aangemeld is omdat ik mijn 'oude' passie weer aan het oppakken ben: Neo Geo AES en MVS. Deze laatste heeft een tijd in de kast gezeten maar ik ben er weer helemaal wild van geworden. Ik bezit nog niet veel spellen, GhostPilots (JAP) en Super Side Kicks 2 (ENG) maar daar wil ik graag verandering in aanbrengen :mrgreen:. Mijn AES wordt binnenkort voorzien van de laatste unibios (nu pas? ja nupas :D ).

Ook ben ik van plan een geconsolideerde MVS te maken. Ik heb onlangs een MV-2 aangeschaft en ga deze voorzien van een CGA2VGA convertor met een SLG3000 om hem met een LCD scherm te laten werken. Als iemand nog tips of games heeft dan houd ik me aanbevolen.

Grtz,
Pepe

Hey mensen, ik ben nieuw hier. Kreeg de link door van het neo geo forum.
Hakan is de naam, 33 jaar en al een tijdje verzamelaar van allerlei platforms.
Voornamelijk obscure dingen zoals prototypes en zeldzame games.
Altijd in de arcadehallen rond gehangen en de liefde voor mvs is daardoor nooit over gegaan. 8)

Cheers

je hebt ratson's topic over het nozomi game center zeker gezien :mrgreen:
welkom!

(oooh, prototypes, spannend 8) )

Welkom Hakan. Ben wel nieuwsgierig wat voor exotische dingen je zoal hebt :-)

Gaat je liefde vooral naar consoles of meer naar arcade?

Cageman":dk3nbhi4 said:
Welkom Hakan. Ben wel nieuwsgierig wat voor exotische dingen je zoal hebt :-)

Gaat je liefde vooral naar consoles of meer naar arcade?

Ik heb een CMVS dus voor nu arcade, voorheen meer console dingen.
Ik heb wel wat unrealsed games voor NES enzo, demo units enz.

Jullie zijn morgen allemaal welkom in de Nozomi Game Center. We zijn open vanaf 19.00 uur.
Voor meer info stuur even een PM.

Wat een vette shit Gideon, goeie reacties ook, echt supertof!

We betalen overigens wel huur voor het pand, alleen niet onwijs veel hehe

Die Neo Geo marquee was niet zo heel makkelijk te krijgen, vandaar dat ie er ook niet meer is denk ik.

Het zijn gewoon die hangdingen alleen dan omgedraaid ;)

Ik kom nog wel op een aantal dingen terug!

Welkom aan al de nieuwkomers. Prettig om te zien dat de ledenaanwas gewoon doorgaat.

@Elpepe, wat is een geconsolideerde MVS. Zijn dat meerdere MVS moederborden samengevoegd tot eentje?

Of bedoel je een supergun, dan zou het eigenlijk ´geconsoleerde´ MVS zijn, weliswaar een niet bestaand woord.

Psykick":2nowijt2 said:
Wat een vette shit Gideon, goeie reacties ook, echt supertof!

We betalen overigens wel huur voor het pand, alleen niet onwijs veel hehe

Die Neo Geo marquee was niet zo heel makkelijk te krijgen, vandaar dat ie er ook niet meer is denk ik.

Het zijn gewoon die hangdingen alleen dan omgedraaid ;)

Ik kom nog wel op een aantal dingen terug!

Dat van die huur wist ik wel maar hoe leg je dat uit in het engels hoe dat systeem werkt :)
Ik dacht van die neo eo marquee dat die op aanvraag gemaakt werden.

Hallo, ben nieuw hier dus zal me even voorstellen.
Yung is de naam en ben in de veertig. Woon in Amersfoort.
Sinds kort de gelukkige eigenaar van een aantal woody's (o.a. operation thunderbolt, crazy kong) en een naomi 2 cab.

Tevens bezitter van een ps2 demopod waar de speciale stroomkabel ontbreekt.
(Heeft iemand ook zo'n ding en zou hij wat foto's van deze stekker/kabel hier op het forum kunnen plaatsen of mailen zodat ik weet wat ik moet kopen of weet waar ik ze kan kopen.)

Veel plezier met de leukste hobby..

Welkom Yung!

Volgens mij is er nog iemand op het forum met zo'n demopod. Is het heel lastig te traceren hoe de bekabeling in de pod loopt? Ik neem aan dat je de 220v aansluiting bedoelt?

Status
Not open for further replies.
Back