What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Aan alle nieuwe leden "WelCoMe" (shao khan stem versie/scorpion stem)

God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk

Even voorstellen,

De naam is Sharpy, bijna 45, woonachtig in Apeldoorn.
Een aantal van 'jullie' heb ik ontmoet tijdens het Shmup event bij Ronnie. Ik was 1 van de mede organisatoren, als ik het zo zeggen mag, en scheidsrechter. Ik denk nog steeds met veel plezier terug aan dat event.

Veel respect voor de mensen die het Nozomi Game Center mogelijk maken. Petje af. Een reden voor mij om me bij dit forum aan te melden. Ik heb inmiddels het lidmaatschapsgeld overgemaakt en kom binnenkort een keer naar Zoetermeer om al dat moois te aanschouwen.

ik ben door doc81 gewezen op deze site en nu stel me even netjes voor :

Ik ben Bryan en ben beter bekend als Dr Doggystyle op diverse Mortal Kombat sites.
Ik spaar van alles van Mortal Kombat en heb nu al ruim 2 jaar een originele MK1 arcade cab. Heb ook een MK2, UMK3 en MK4 pcb liggen.
momenteel is MK2 in de cab ingebouwd maar ik moet nog wat knoppen goed aansluiten. Was even puzzelen om het zelf te doen maar was wel leuk.
heb ook een 6in1 pcb bord met afstandbediening liggen en de bedoeling is om ooit een 4in1 MK cab te maken
Vind alleen vecht en race games (met japanse autos) leuk.

heel tof wat jullie hier doen en dat jullie het Nozomi Game Center mogelijk maken
vroeger vond ik altijd leuk in Scheveningen bij Hommerson, elke vr / za daarnaar toe te gaan om te gamen (vooral mortal kombat) maar nu is het daar niet meer zo leuk.
mocht je nog meer vragen hebben over mij stel ze gerust

Ook even voorstellen :)
Nick Retired, gaat al jaren mee. Helaas nog lang niet Retired. Ik ben nog niet eens op de helft :P
Min naam is Dennis, kom uit het mooie Drenthe. Ik heb al jaren het idee zelf een arcadekast te gaan bouwen.
Ik heb alle onderdelen, maar mis nog een kast hiervoor. Ik heb niet de skills om zelf uit een plaat mdf een kast te maken, vandaar dat ik op zoek ben naar een bestaande.
Ik kijk hier af en toe eens wat rond, en dan is het wel zo netjes je voor te stellen, dus bij deze :)

Gr. Dennis

33 jarige in Breda geboren Oosterhouter meldt zich. Heb me ooit veel bezig gehouden met het verzamelen, maar daar is weinig meer van over. De tijd/passie ontbreekt.

Ik ben nu verknocht aan Cave STG's op de 360 en Pinball Arcade en Pinball FX 2.

Mensen mogen me altiijd toevoegen. Mijn GT is dezelfde als mijn username.

Hoi allen,

al wat langer lid van het forum, tot nu toe alleen nog af en toe lezen, wat tijd is helaas schaars om druk met deze hobby bezig te zijn.
Ben 40 en kom uit Haarlem. Ben opgegroeid met computers en gaming vanaf de game and watch tijd tot heden alles gezien/gehad, en dan weet je wel dat de lijst te groot is om op te noemen. Heb hier al een tijdje een weche ok baby cab staan (gekocht van volgens mij iemand die hier ook actief is) maar wegens tijd gebrek schiet het ombouwen (mame) en opknappen hiervan niet echt op. Het is ook meer een leerprojectje dan serieus. ben ook nog bezig met verzamelen van onderdelen voor een V-pinball cab, maar de bouw hiervan zal ook nog wel even op zich laten wachten.
Zag de oprichting van NGC en vind dit echt een top initiatief, kom graag een keer langs als ik tijd heb, lidmaatschap zit er denk door tijd/afstand nog even niet in.
Ik kom wel vaker in Hong Kong, weet niet wat en waar er daar van alles te halen is, maar mijn contributie voor deze community kan zijn dat ik af en toe mijn koffer daar volprop met onderdelen. Scheelt allicht verzendkosten, en tot 380 euro ook btw+invoer.
Mochten er mensen zijn met suggesties op dit vlak dan hoor ik het graag.

Gr

Patrick

Status
Not open for further replies.
Back