What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
thnx guys!

@ ElPancho, helemaal met je eens. ben gelukkig alleen nog op zoek naar psychic assassin tamoharu. dit is nou egt zo'n game die je een keer gespeeld moet hebben en veel inspiratie vandaan haalt. zover heb ik de meeste games die ik echt zocht al, Enemy zer0, Shinobi X en Virtual on etc. heb nog wat games voor de saturn, maar die speel ik niet. er zijn zeker nog een hoop goeie games (o.a. radiant silvergun) die ik wil maar dat gaat zoals al aangegeven een hoop centen kosten.

@ Da Dude, zal het cker laten weten als het zo ver is!
 
Even voorstellen.
ben al even aan het lurken op het forum. Sinds vorig jaar ben ik weer begonnen met games kopen voornamelijk voor Sega consoles(Dreamcast!). Ongeveer tien jaar geleden heb ik het meeste van mijn collectie de deur uitgedaan (sega md/sega cd/saturn/dreamcast/mega jet/game gear e.a.). Daarnaast heb ik eigenlijk de meeste consoles wel gehad nes/snes/n64/gamecube/psx1,2/xbox.

Nu ben ik weer begonnen met de Dreamcast, en wil in de toekomst weer andere systemen herkopen/beleven (ook arcade kasten, er staan wel een aantal zwaar indrukwekkende op dit forum ter display :D damn ). Voor de Dreamcast heb ik een lijst met games die ik weer opnieuw wil spelen. Zo heb ik shenmue 1/2 net weer opnieuw uitgespeelt, skies of arcadia ben ik momenteel volop mee bezig (naast diverse beat em ups en shoot em ups, o.a. sf 3rd strike, ikaruguga en sturmwind (indy) heb ik net besteld). Het is even pas op de plaats zo nu en dan omdat er zoveel goede games zijn uitgebracht op de systemen die ik heb gehad/wil her spelen, dus probeer ze ook echt eerst uit te spelen voor ik weer verder ga :)

Op mn to do lijstje staat dan ook in het kort de beste Dreamcast games weer herbeleven, waarna saturn en verder terug. En een dikke arcade kast :)
 
Welkom op het forum.

Ik heb me dreamcast ook teruggekocht. Miste die console.
Zo stom dat ik die ooit weggedaan had. Maarja soms ben je uitgespeeld en wil je weer wat nieuws :?
 
Bij deze stel ik mij gerust nog even voor op de "juiste" plaats voor.

Tim Baekelandt
Woon in poperinge (België)

Heb verschillende oldschool arcades.
operation wolf
soul edge
mortal kombat
eurogame met blue elf2
Jeutel met xbox360
cruis'n usa
club gti
ridge racer
generation x

Hiernaast een steeds wisselende verzameling van een 8 tal flippers.

Nu ben ik op zoek naar een recentere japanse cabinet naomi unversal lijkt me een mooi begin.

Mvg,
 
Welkom Tim, hier zul je vast vinden wat je zoekt.
Schroom niet om wat km's te rijden voor een cab, roadtrippin'.
Heb je foto's van je kasten? Ben erg benieuwd.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top