What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

EUROCADE 2013 - 14 en 15 september - Hilversum

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
I wish... maar wat ik bedoel te zeggen, is dat de Beatmania aanwezig zal zijn in de Eurocade Arcadehal tijdens de Retro Game Experience @ Beeld en Geluid... :D :D 😉 😉

Naast de beatmania hebben we nog een hele vette cab kunnen toevoegen aan de lijst, deze is helemaal afkomstig uit Duitsland:

index.php
 
Gyruss":268slbnt said:
I wish... maar wat ik bedoel te zeggen, is dat de Beatmania aanwezig zal zijn in de Eurocade Arcadehal tijdens de Retro Game Experience @ Beeld en Geluid... :D :D 😉 😉

Naast de beatmania hebben we nog een hele vette cab kunnen toevoegen aan de lijst, deze is helemaal afkomstig uit Duitsland:

index.php

Shirtjes zijn nogsteeds badass!
 
Zo vet, Het is echt heel groots opgezet zeg. Ook de PU is erbij.
Wat een line-up met dedicated arcade en consoles. candyhoek. K#T dat ik er niet bij kan zijn.
 
Back
Top