What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Eten topic

Weet je wat het ergste is, sashimi vind ik stiekem het lekkerste, gewoon rauwe vis, soja nomnomnom! en dan het liefst in een bootje! :lol:

ZFbtirl6RUC5pM-640m.jpg

Altijd lekker man,
10 dagen Japan en mijn maag scheeuwt dagelijks om japans eten.

Vrouw en kinderen hebben dat dan weer niet hier hahaha.

Ziet er wel goed uit maar niks voor mij. Als stuff uit de zee komt, kots ik al van de geur. (letterlijk ooit gebeurd)

pff. vandaag traditioneel Chinees gegeten met m'n gezin en schoonfamilie (aziaten). DimSum is gruwelijk. Wij eten meestal bij Tai Wu in rotterdam... Mocht je er ooit eten, probeer de Ku Lo Kai (zoetzure kip). The shit!
Dim-Sum.jpg

bij mij in de buurt in diemen zit een chinees restuarant
die serveert ook de gerechten tai pan .
super lekker .
of chinees restaurant tim in hensbroek krijg je rijst in een lotusblad
ook top

ik ga altijd naar Sumo in Den Haag voor de Sushi, is goed te doen.
En nasi halen we ook in Den Haag bij de regentesselaan (Tay wah)
En wokken doen we aan de laan van wateringseveld (Mans Garden)
krijg nu al honger van dit topic :)

Sphere":3u5q1ej2 said:
Weet je wat het ergste is, sashimi vind ik stiekem het lekkerste, gewoon rauwe vis, soja nomnomnom! en dan het liefst in een bootje! :lol:

ZFbtirl6RUC5pM-640m.jpg

+100
Tonijn sashimi !

Ik ga altijd naar de Sumo in Scheveningen.... waarom... omdat we met Nozomi daar een keer zijn wezen eten... makkelijk aan te rijden is.... en fucking lekker :P

Edit; en men Griekse maten in Papendrecht; Nefeli, echt de beste die er is!

Die dude van het ngc. Maakt ook top burgers ben zijn naam effe kwijt ..... :mrgreen:

Thais is wat mij betreft echt de sjit, in Thailand in 3 weken tijd niet 1 keer slecht gegeten. Goed italiaans blijft ook genieten met een flink glas goede wijn erbij :)

Back