Marcosan30":38mfrlj4 said:F..k rauwe vis niet voor mij man, heb net de buikgriep gehad :vomit:

Sphere":3u5q1ej2 said:Weet je wat het ergste is, sashimi vind ik stiekem het lekkerste, gewoon rauwe vis, soja nomnomnom! en dan het liefst in een bootje! :lol:
![]()