SD5k":15v1s25b said:Ik heb zelf 20+ keer bij PA besteld en maar één keer die douane crap moeten betalen.
Buizerd":389c6z4x said:Is er iemand die hem bij play-asia heeft besteld, en hem al ontvangen heeft?
die van mij is nog nergens te bekennen, en is al dik 3wkn onderweg (24feb)