A
Anonymous
Guest
Is er hier toevallig iemand die een iPhone heeft en daarop Espgaluda 2 speelt. In het laatste RetroGamer magazine zijn ze er erg over te spreken, ook over de controls. Maar dit laatste kan ik me haast niet voorstellen.
Ervaringen anyone?
Ervaringen anyone?