What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ervaring met

hotshot123

Regular Player
wie heeft ervaring met deze hyperspin
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
ik heb zelf een bartop met een 80Gb harde schijf met 8.000 games ongeveer
en wil het in de toekomst uitbreiden met een grotere harde schijf
ik weet niet of het zo werkt...
ik dacht zo...oude harde schijf er uit halen,nieuwe er in doen ,
bartop aan zetten en gamen maar...of moet ik eerst het 1 of ander instellen.....
ik ben maar een leek op dit gebied,wie het weet mag het zeggen......

en nog een klein vraagje......kan ik geen fotos plaatsen van mijn bartop?
 
Ik zou zeggen; less is more...

Foto's imageshack ofzo.

Windows 7 gaat redelijk met hardware changes om, Windows XP niet. Ik zou een fresh install doen.
 
DLX":1f2uh053 said:
Ik zou zeggen; less is more...

Foto's imageshack ofzo.

Windows 7 gaat redelijk met hardware changes om, Windows XP niet. Ik zou een fresh install doen.

zit Windows7 op .....dus daar heb ik zal mazzel mee
 
Back
Top