ruderudie
Bullet Dodger
- Joined
- May 19, 2006
- Messages
- 1,581
- Reaction score
- 0
Ik heb 1,5 jaar geleden mijn PSP laten "hacken" (geen idee of je dat zo noemt) door een vriend, die er een andere firmware op heeft gezet. Dit alles heb ik laten doen met het idee om eens flink los te gaan met MAME ed. op de PSP, maar dat ding ligt sindsdien stof te vangen en ik heb er nooit meer iets mee gedaan.
Gisteren wilde ik dit weer oppakken, maar het gaat me echt niet lukken. Wie o wie kan voor mij MAME op de PSP programmeren, of een CPS2 emulator en NEORAGE oid?
Het menu ziet er zo uit, en je komt daarin door R in the houden en de PSP aan te zetten. Verder kom ik niet, ik heb wat zitten kloten maar er komt niks uit:
Gisteren wilde ik dit weer oppakken, maar het gaat me echt niet lukken. Wie o wie kan voor mij MAME op de PSP programmeren, of een CPS2 emulator en NEORAGE oid?
Het menu ziet er zo uit, en je komt daarin door R in the houden en de PSP aan te zetten. Verder kom ik niet, ik heb wat zitten kloten maar er komt niks uit: