What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ElPancho's games n stuff

Hé dat is een goede. ik zal tegen mijn vrouw zeggen dat ik geen broodtrommeltje meer mee wil hebben, maar een PROJECTBOX. Zullen ze op m'n werk ook leuk vinden :lol:

Oh, en zij bewaart altijd haar camera in een PROJECTBOX!

Ook zo'n gaatje is handig ......... voor een rietje.
 
Ik heb zojuist het goede nieuws gehoord, Gefeliciteerd met je nieuwe cab

Ben benieuwd naar je foto's.
 
pooyan":300z6ien said:
Ik heb zojuist het goede nieuws gehoord, Gefeliciteerd met je nieuwe cab

Ben benieuwd naar je foto's.

Goed geïnformeerd ben je :D

Awave get

Aero get.

Pics zodra ik in wat rustiger vaarwater zit.
 
ElPancho":pgb535yg said:
pooyan":pgb535yg said:
Ik heb zojuist het goede nieuws gehoord, Gefeliciteerd met je nieuwe cab

Ben benieuwd naar je foto's.

Goed geïnformeerd ben je :D

Awave get

Aero get.

Pics zodra ik in wat rustiger vaarwater zit.

toch maar genomen die Aero... :)

en die Awave zag er echt geweldig uit!
congrats!
 
ElPancho":rwaidcir said:
Goed geïnformeerd ben je :D

Awave get

Aero get.

Pooyan = De nieuwe Uri Geller?? Scary.

Anyhoe, Gefeliciteerd met deze vette cabs ElPancho!
 
Update met wat nieuwe stuff.
Eerst maar even de 2 cabs die nieuw zijn in dit topicje.





De Awave is helemaal af. De Aero verdient nog nieuwe knoppen en sticks. En een origineel control panel zou ook erg mooi zijn.
 
Via Ronnie is de voeding binnen. Ik kan eindelijk de Astro maken !

Nèt niet alle AMP-B connectors in huis maar wel wat female pinnetjes. Beetje erg ghetto aangesloten, die zwarte connector onderop maar het werkt.
De rest is wel keurig met connectors gedaan.



Als ik ooit eens wat meer nodig heb bij Starcab, laat ik die connector wel meekomen, nu is het zonde van de verzendkosten.

De coating had heel veel krassen van deze cab, dus de Uri, sorry, Erik coating remove ding gedaan.

En weer als nieuw:



Deze cab verkeert verder in een cosmetisch desolate staat. Ik ga deze cab tzt zelf overspuiten.
Op AO vind ik dat ze hele mooie resultaten halen met Halfords spullen, ik ga dat ook doen.

En even netjes neergezet.



En een kleine indruk van de room.



 
Wat heerlijk zoveel ruimte man en ben echt reuze benieuwd naar het eind resultaat 8)
Zal echt een mooi gezicht zijn zoveel mooie cabs bij elkaar. :)
 
Nice, al die cabs. En ik zie dat je ruimte hebt voor plenty more.

Wat ga je verder met de aankleding van de ruimte doen? Muren mooi donker maken (we kunnen op de nozomi meeting wel wat verf en kwasten meenemen, dan is het zo gepiept 😉 )?

Neon licht? Artwork en dergelijke aan de muren?
 
Echt en toffe ruimte! Mag je blij mee zijn. Ga zelf ook de astro speaker behuizing en waarschijnlijk de deurtjes zelf spuiten. De rest niet.

Wist je dat de deurtjes van de astro een andere tint wit hadden? Kijk maar op de officiele flyer.
 
De muren laat ik natuurlijk wit. Is part of the plan.
Popt alles er straks lekker uit tegen een witte achtergrond. Casino-style is leuk maar niet for me.

Inrichten ga ik niet geforceerd doen, dat zie je dan denk ik: geforceerde gezelligheid zeg maar. Liever wat kaal in het begin dan dat.
Ik moet gewoon tegen leuke neons, posters, asbakken e.d. aanlopen de komende maanden/jaren.


Ruimte gaat erg snel: er moet nog een Astro, Aero, Awave en 2 pinballs in en dan gaat het heel snel met de ruimte opeens.
Pinballs nog lang niet klaar btw, maar ik wil er wel ruimte voor reserveren. Zo heb ik nog wat machines staan op mijn "must-have-list".

Voor een heeeeeel nette Windy II (zie mijn vragen in de inkoop-topic) is misschien nog wel ruimte.
 
goatboy":1trfujsz said:
Echt en toffe ruimte! Mag je blij mee zijn. Ga zelf ook de astro speaker behuizing en waarschijnlijk de deurtjes zelf spuiten. De rest niet.

Wist je dat de deurtjes van de astro een andere tint wit hadden? Kijk maar op de officiele flyer.

Wist ik niet. Al kan ik het nu je het zegt wel zien aan de cabs. Dus dat hoort zo. :D
De speakerbehuizing ga ik van alle cabs doen. De cab waar de voeding nu van gemaakt is, is echt bar.
Die spuit ik hagelwit over, ook de deuren.
De andere astro's houd ik origineel met de kleur, op de speakerbehuizing na dus.
Daarna wat aan de gang met custom artwork. 1 custom cab wil ik wel maken, nu deze cosmetisch zo slecht is.
De rest is mooi genoeg, zelfs met krasjes. Krijgt een cab een ziel van imho.
Verheug me wel op het refurben van de ene Astro, dat zeker !
 
Ziet er vet uit Onno, ik wou dat ik nog zoveel ruimte had, maar met mijn 2 cabs is het hier echt vol :(
Anyway ik hoop nu heel snel die custom Astro af te hebben en wie weet is de artwork ook iets voor, het is mijn optiek iig echt te bruut.
Veel succes met je room en we blijven het op de voet volgen ;)
 
Ik zat wel aan jouw artwork te denken, Hasan, toen ik het tikte.
Was mooi wat je hebt laten maken.
Mss nog een extra Ibara of Ketsui paneeltje die een Fransman (geloof ik) maakt op AO want die vind ik ook heel mooi.
 
En Pooyan nog bedankt voor de commandant coating remover tip.

Het is vooral jouw enthousiasme geweest over het eindresultaat dat me over de streep trok.
Ik ben er helemaal te blij mee met de "nieuwe" monitor.

:D

Maar ik vind dat je het wel rap gedaan hebt, was bij mij een klusje van een uur of 4.
 
ElPancho":3vfj02ma said:
En Pooyan nog bedankt voor de commandant coating remover tip.

Het is vooral jouw enthousiasme geweest over het eindresultaat dat me over de streep trok.
Ik ben er helemaal te blij mee met de "nieuwe" monitor.

:D

Maar ik vind dat je het wel rap gedaan hebt, was bij mij een klusje van een uur of 4.
Hier ook 4+ uur mee bezig geweest en best een hele klus.
Maar het harde werk geeft zeker een zeer goed resultaat!
 
ElPancho":3qio9yyl said:
Maar ik vind dat je het wel rap gedaan hebt, was bij mij een klusje van een uur of 4.

Niet lullen, maar poetsen :twisted:

Nou ja, misschien heb ik het wel een beetje naar beneden afgerond, een uurtje of zo.

Maar het is leuk om lezen dat je erg blij bent met het resultaat.
 
Back
Top