A
Anonymous
Guest
Die grote is wel een stuk beter trouwens. Die werkt ook gewoon met NAOMI of andere nieuwere boards...
Zouden het soms de astro's zijn met de bose speakers ?
ElPancho":28ojfkhh said:Voor Ibara:
http://shmups.system11.org/viewtopic.ph ... ight=ibara
Uitleg ESP.Galuda Kakusei system
http://insomnia.ac/reviews/ac/espgaluda/review.php



