What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

EK 2008 loting

DAY

TATE Mode Pilot
Vanmiddag was de loting voor EK2008 in Zwitzerland en Oostenrijk en tering wat heeft Nederland een lastige poule. Nederland zit in poule C met Roemenie, Italie en Frankrijk.

De rest van de poules zijn:

Poule A: Zwitserland, Tjechie, Portugal en Turkije

Poule B: Oostenrijk, Kroatie, Duitsland en Polen

Poule D: Griekenland, Zweden, Spanje en Rusland
 
Er zal sowieso een hoop moeten gebeuren willen we uberhaupt een ronde verder willen komen!!!!!

Maar je kan het ook als een hele mooie loting zien!!!
 
nuja als ze door deze ronde ooit heenkomen dan zijn ze wel meteen kampioen.

Moet wel zeggen dat het wel weer een enorme hype aan het worden is hoor deze loting, iedereen heeft het erover ogenaamd het is het gesprek van de dag...hou toch op :)
 
Zoals Don Leo al zei: Ik zie geen Andorra en Liechtenstein hier aanwezig bij de loting ;)
Het EK is altijd zwaar want het WK is hetzelfde als het EK maar dan met Brazilië en Argentinië erbij.
 
turkije is door, fuck yeah. heb eigenlijk een skijthekel aan voetbal, maarja. kan moeilijk een landverrader zijn, toch? alleen een zware kut poel. maarja, had erger kunnen zijn (kijkt naar de nederlanders :)).
 
MUSOLINI":epekdm5o said:
turkije is door, fuck yeah. heb eigenlijk een skijthekel aan voetbal, maarja. kan moeilijk een landverrader zijn, toch? alleen een zware kut poel. maarja, had erger kunnen zijn (kijkt naar de nederlanders :)).
Ben jij geen Nederlander dan? Dan spreek je toch aardig Nederlands voor iemand die geen Nederlandse is :P

Ik vind het een mooie poule. Alles of niets. Tenminste drie goede wedstrijden dit EK :P
 
jawel, NL zie ik als mijn tweede thuisbasis. alleen met t huidige team van NL en de tegenstanders waar ze tegen moeten (en de kromme couch die jullie heben)word t een erg moeilijke poel voor de NL. ni dat turkije t makkelijk zal hebben, in tegenstelling juist. de spanjaarden hebben t wel goed met hun poel in ieder geval. duitsland zal t volgens mij ook wel lastig krijgen met kroatie en polen. maar denk dat ze er wel makkelijk doorheen meten kunnen komen.
 
MUSOLINI":740ncex9 said:
jawel, NL zie ik als mijn tweede thuisbasis. alleen met t huidige team van NL en de tegenstanders waar ze tegen moeten (en de kromme couch die jullie heben)word t een erg moeilijke poel voor de NL. ni dat turkije t makkelijk zal hebben, in tegenstelling juist. de spanjaarden hebben t wel goed met hun poel in ieder geval. duitsland zal t volgens mij ook wel lastig krijgen met kroatie en polen. maar denk dat ze er wel makkelijk doorheen meten kunnen komen.
Oh, je woont niet in Nederland. Dat dacht ik even :P Ik denk dat Nederland idd niet de eerste ronde zal bereiken. Niet zolang van Basten de coach is.
 
ik woon juist hier maar ben een turk. maar inderdaad, met basten gaat t moeilijk worden. maar alles kan, de bal is rond.
 
Ik denk trouwens dat Frankrijk en Roemenie de zwaksten zijn in de poule, dus Nederland heeft zeker wel een kans om door te gaan. Frankrijk heeft best een oud team en zonder Zidane en Viera is het lang niet zo een sterk team meer. Geloof ook dat ze het best moeilijk hadden in de kwalifficaties.

Roemenie is daarna de zwakste broeder in de poule. Vond in de kwalificatie ze niet erg sterk en dat ze veel counteren. Ze missen een echt goede afmaker, Mutu is toch niet die echte afmaker.
 
Jaja Roemenie zwak...dude in de kwalificatie konden we er niet eens van winnen man. Die zijn niet zwakker dan NL in iig.
 
Baki":2chctv1u said:
Jaja Roemenie zwak...dude in de kwalificatie konden we er niet eens van winnen man. Die zijn niet zwakker dan NL in iig.
Zo zie ja maar weer hoe slecht het Nederlandse elftal is :lol:
 
Baki":6xkqbq7z said:
Jaja Roemenie zwak...dude in de kwalificatie konden we er niet eens van winnen man. Die zijn niet zwakker dan NL in iig.

Was maar een 1 - 0 overwinning en vond dat NL genoeg kansen kreeg. Daarnaast was vd Sar er niet en hadden Bouma en Mathijsen een offday. Tegen de zwakkere tegenstanders waren ze wel redelijk goed, maar tegen Nederland en Bulgarije waren ze toch wel een stuk minder en lieten ze de tegenstander vaak het spel maken.

Hopelijk is Oranje op het EK trouwens extra gemotiveerd omdat Marco weggaat na het EK.
 
Back
Top