What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Eindelijk m'n eigen hok!

Omg, dit soort shit is zo herkenbaar, het lijkt wel een vloek op mensen die uit Cuijk komen ofzo, komt altijd wel goed, maar met veel rompslomp :S
 
Lekker dan, allemaal gezeik waar je niet op zit te wachten. Zeker niet als je ook nog een business moet runnen. Waar halen sommige mensen ook het lef vandaan om zo de boel te belazeren.
 
Ik snap precies wat je bedoelt, ik zit ook op een pandje te azen en daar gaat het precies zo. Eerst was het 250m2, nu 150m2. :roll:

Maar gefeliciteerd jonge!
 
Apart dat het zo moet - slechte makelaar btw.
Relaxed dat je nu wat anders gevonden hebt!
 
En nu is het wel definitief :)
Ik heb de nieuwe ruimte betrokken en doe morgen m'n laatste lading. Toch weer 9 ritten met een bakwagen en achteraf maar goed dat ik die kleine ruimte niet heb gekozen.
M'n nieuwe "hok" is behoorlijk groot en daardoor geschikt om in te groeien... 700m2 aan groei ;)
Daarbovenop nog een buitenruimte van zo'n 500m2 achter een eigen poort.
Voorlopig ga ik m'n lopende opdrachten weer snel oppakken omdat de chaos vanwege de mislukte verhuizing behoorlijk veel roet in het eten gooide maar zodra dat klaar is en en feestdagen weer de nodige vrije tijd biedt ga ik de toko eens goed onder handen nemen.
De loods ligt in het pittoreske Heerjansdam wat voor mij zo'n 4 minuten rijden is.
Binnenkort foto's.
 
Ik heb het "hok" al gezien en het is echt een plek met een hoop potentie. Ik zie daar wel wat eventjes komen :)

Succes Chris!!
 
Back
Top