What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Eigen gemaakte 'MAME' kasten

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Wat een rotzooi zeg.. wat lopen er toch een stel prutsers op de wereld!!! Doe dan gewoon niks!!!
 
pacmatt01.jpg


CLEAR THE RUNWAY. PAC-MATT IS TAKING THE FUCK OFF!!

It's like a friggin' albatross. Maybe it should be called the "Pac-Spruce-Goose" or something. It may not be wider than it is tall, but it's pretty god damn close.

:lol: :lol: :lol: :lol: HAHAHAHA
 
haha sneu idd.

Maar een vriend van me is ook overgestapt op een mame cab, hij had een 6 slots MVS en 70 MVS carts, en nu nog maar 10 carts ofzo.

Ik had dat niet gedaan, het is nep en ook niet cool om gewoon ff een gamepje erop te dowen, zit geen voldoening in. Hij speelt er dan ook helemaal niet meer mee, goh wat vreemd :)
 
Ik denk dat ik vandaag maar mijn eerste foto's van mijn nieuwe mame/raiden 3 kast project ga posten.

Meer volgt ..... :D
 
Back
Top