What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Egret II

Gefeliciteerd Ken, ziet er strak uit. Ga je er nog een 6-button player van maken?

Nee er zal een 1 player panel op komen met 3 buttons, waarschijnlijk een Egret 3 panel. Dit wordt gewoon een shmups only cab, hoe makkelijk het ook is om het scherm te draaien. Er komt vanzelf wel een tweede Egret naast om niet te hoeven klooien met het scherm. Als ik al tijd heb om te gamen op de cabs speel ik het liefst shmups. Zeker nadat ik straks uit Japan terugkom met een dank je wel brief van CAVE voor alle nieuwe shit.

Ken":1621u149 said:
Dit wordt gewoon een shmups only cab, ...

Als ik al tijd heb om te gamen op de cabs speel ik het liefst shmups. Zeker nadat ik straks uit Japan terugkom met een dank je wel brief van CAVE voor alle nieuwe shit.

Dat is een cool idee, een soort van dedicated cab 8)

Ik speel ook het liefst shmup's, zowel de hele oude (space invaders anyone?) als alle moderne shit. Horizontaal of Vertikaal maakt me niet uit, maar ik heb naast de New Astro nog wel een oude upright cab staan met een 19" vertikale monitor, ook speciaal voor vertikale shooters. 19" Is wel een beetje klein, dus waarschijnlijk komt er nog wel een keer een cab met 29" of zo.

shmups zijn gewoon de games die het hem doen op een cab en in het bijzonder die van cave!

Ik denk omdat je 90% van de tijd in je eentje shooters speelt en omdat je dan mooi in het midden zit van het scherm ( belangrijkste reden denk ik )

Ik ga die Astro van mij ook dedicated vertical maken ;)

Psykick":nrlm843w said:
Ik denk omdat je 90% van de tijd in je eentje shooters speelt en omdat je dan mooi in het midden zit van het scherm ( belangrijkste reden denk ik )

Ik ga die Astro van mij ook dedicated vertical maken ;)
hm goed idee!

Welkom bij de Egret club :D
Als je dat panel verkoopt hoor ik het wel hè? ;)

Heb je trouwens ook een marquee holder? Anders heb ik er nog wel één voor je.

Lekker toch? :) Moet wel een leuk moment zijn geweest om die boards erin te pluggen. Alleen iedere keer dat scherm taten. Heb je 2 egret2's of zo?

Nee het scherm omdraaien is easy met een Egret 2 (alleen het omhulsel is vervelend eraf halen), maar er moet idd toch een tweede naast komen.

Back