Ken":1621u149 said:Dit wordt gewoon een shmups only cab, ...
Als ik al tijd heb om te gamen op de cabs speel ik het liefst shmups. Zeker nadat ik straks uit Japan terugkom met een dank je wel brief van CAVE voor alle nieuwe shit.
hm goed idee!Psykick":nrlm843w said:Ik denk omdat je 90% van de tijd in je eentje shooters speelt en omdat je dan mooi in het midden zit van het scherm ( belangrijkste reden denk ik )
Ik ga die Astro van mij ook dedicated vertical maken![]()