ruderudie
Bullet Dodger
Ben de laatste jaren wegens gewoon geen tijd en ook minder interesse meer aan het denken om flink te downscalen op het gebied van arcade/games. Zonde als je er nooit wat mee doet en het neemt nu een hele kamer in, ik denk dat als ik mijn consoles heb met 1 cab en wat games dat het prima is. Maar helemaal zeker weet ik het nog niet, blijft lastige afweging . Daarom even een check hier voor de E2, ga ik daarna eens kogels door kerken jagen.
Gekocht van onze eigen beatmaster een jaar of 3 geleden en dit is wel een uitzonderlijk mooie cab. Echt als nieuw, geen rotate mech maar intern een Egret 3/AW waardoor er standaard jamma en jvs in zit. Super handig. Origineel tri-sync scherm, sleutels locks, marquee holder ; helemaal compleet.
Wat denken jullie van de waarde van de cab en is er hier in NL nog iemand op zoek? Op AO even gekeken en daar lijkt iedereen er zo'n beetje op te duiken als er een E2 te koop komt, maar eerst hier maar eens polsen.
Paar Pics:





Gekocht van onze eigen beatmaster een jaar of 3 geleden en dit is wel een uitzonderlijk mooie cab. Echt als nieuw, geen rotate mech maar intern een Egret 3/AW waardoor er standaard jamma en jvs in zit. Super handig. Origineel tri-sync scherm, sleutels locks, marquee holder ; helemaal compleet.
Wat denken jullie van de waarde van de cab en is er hier in NL nog iemand op zoek? Op AO even gekeken en daar lijkt iedereen er zo'n beetje op te duiken als er een E2 te koop komt, maar eerst hier maar eens polsen.
Paar Pics:







