What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Een Mortal Kombat Arcade bureau

Dr Doggystyle

TATE Mode Pilot
Wilde dit toch ff met jullie delen :

In Amerika was er toendertijd dit beschikbaar :

11244579_980583421974811_6912732310421774503_n.jpg


Nooit gedacht dat er eentje tevoorschijn zou komen maar een mede MK verzamelaar uit de US heeft er eentje kunnen vinden bij hem in de buurt :

check de pics :
11012349_981071541925999_8066036808824724920_n.jpg


20305_981071565259330_6405831341379009650_n.jpg


11206949_981071581925995_3071549737826301896_n.jpg



vet of niet ?
is wel een heel erg old skool bureau he
 
Tsja, ik kon maar aan 1 ding denken:
-50" projectie CRT (4:3) inbouwen
-gaten boren voor de sticks en buttons.
-MKII, pcb of bijv. PS1 port?
 
Een homebrew cab ervan maken..? Nee, dat lijkt me echt eeuwig zonde. Dan wordt het meteen een hall-of-shame entry.
 
De art work alleen al de moeite waard om er een mini cab van te maken. Vette shizzle doggy.
 
Back
Top