What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Een dag niet gepost is een dag niet geleefd

NeoGAF Message
You have been banned for the following reason:
Whether you intended for it to be so or not, your Kanye joke came off as casually racist ("black people = monkeys") and derailed the thread severely. We do not tolerate (apparent) racism, and bans against junior members are permanent.

Date the ban will be lifted: Never

in elk ander forum zou je misschien een waarschuwing krijgen, maar nee hoor :roll:
 
Het mooiste hiervan: je hebt dat niet gezegd. Je gaf aan dat je dacht dat de post over Kanye West ging. De relatie 'Black people' - 'Kanye West' is door de moderator zo geinterpreteerd.. wie loopt er nu feitelijk met racistische gedachten rond? Juist, de mod dus.
 
Doet me denken aan de makers van Southpark in de tijd van Chef's chocolate salty balls.

"We just heard most people think it's about testikles. All we can say is: that's just f***ed up, what a pervert way of thinking"







😉
 
Als ik Bami maak, en mijn trassi (http://koken.flevoland.to/kruiden/trassi.shtml). is op. Loop ik niet naar me hollandse buren, maar naar mijn Indische overburen of ik wat mag lenen. Is dat dan ook racistisch? (En mag ik wel zeggen hollandse of indische buren, want dat kan ook weer aanstoot geven, gezien mijn indische buren een Nederlands passpoort hebben, Hoever kun/moet je gaan.)

Zoals Cageman zegt; het is vaak de interpretatie van de lezer. en naar mijn mening hoe gevoelig ze ervoor zijn.
 
omtrent die ban van mij op neogaf : ik heb ze een zeer beschaafde e-mail gestuurd, ik ben benieuwd wat ze ermee doen. zodra ik een reactie krijg horen jullie het meteen :mrgreen:
ik verwacht niet eens dat ze me unbannen ofzo, ik vraag me gewoon echt af waarom ze dat ban-waardig vonden.
 
Yallaaaaaah!!!!

Vandaag teruggekomen van Litouwen/Letland trip met FC Den Haag :D
 
Ja ik heb het gevolgd, vette shit man, moet wel weer een belevenis zijn geweest! Was het tripje wel weer waard, wat dat betreft tref je het wel elke keer!
 
Back
Top