What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

een bezoekje aan wat arcades in Tokyo en Kyoto (pic zwaar!)

Pat7o

TATE Mode Pilot
Ik ben in september voor het eerst een kleine 2 weken in japan geweest en wat een geweldig land is dat!
uiteraard ook een aantal arcades bezocht, voornamelijk in Tokyo.

Tokyo:
Shinjuku:
Taito Game Station
DSC01608.jpg

Club Sega
DSC01631.jpg

DSC01633_zpsa1190825.jpg

DSC01634.jpg

DSC01638.jpg

DSC01639_zpsc67d29e7.jpg

DSC01642_zps240a8efd.jpg

DSC01643_zpsf439c890.jpg

DSC01645_zpsaddc2f6d.jpg

DSC01646.jpg

DSC01647.jpg

DSC01648_zpscc8ba286.jpg

Shibuya:
Shibuya Kaikan
DSC01735_zpsca238515.jpg

DSC01740_zpsc7bf820e.jpg

DSC01741_zps31d19700.jpg

DSC01742_zpsfa04981e.jpg

DSC01743_zpsab9b72c5.jpg

DSC01744_zpsa3e0437b.jpg

DSC01749_zps54308044.jpg

DSC01760_zps8052b28a.jpg

DSC01765_zps993d8054.jpg

DSC01766_zpse60789cb.jpg

DSC01767_zpse4ddd5af.jpg

DSC01768_zps0feda743.jpg

DSC01772_zps561418ca.jpg

DSC01774_zps3860ff2f.jpg

DSC01775_zpsefc37f03.jpg

DSC01776_zpsb7cf3ade.jpg

DSC01777_zps89c527dd.jpg

DSC01778_zps85dce87a.jpg

Club Sega Maruhan
DSC01790.jpg

Akihabara:
Club Sega/Sega Akihabara
DSC02060.jpg
DSC02021.jpg
DSC02003.jpg

DSC02028.jpg

DSC02005.jpg

DSC02006.jpg

DSC02008.jpg

DSC02010.jpg

DSC02011.jpg

DSC02012.jpg

DSC02013.jpg

DSC02023.jpg

DSC02024.jpg

DSC02026.jpg

DSC02031.jpg

DSC02035.jpg

DSC02037.jpg

DSC02039.jpg

DSC02040.jpg

DSC02041.jpg

Taito Hey
DSC02058.jpg

DSC02042.jpg

DSC02043.jpg

DSC02046.jpg

DSC02047.jpg

DSC02049.jpg

DSC02050.jpg

DSC02051.jpg

DSC02053.jpg

DSC02054.jpg

DSC02055.jpg

DSC02057.jpg

Super Potato
DSC02066.jpg

DSC02068.jpg

DSC02072.jpg

DSC02077.jpg

DSC02081.jpg

DSC02087.jpg

DSC02091.jpg

DSC02094.jpg

Ueno:
Taito Game Station
DSC02255.jpg

DSC02233.jpg

DSC02235.jpg

DSC02236.jpg

DSC02237.jpg

DSC02256.jpg

Roppongi:
Vortex
DSC02630.jpg

DSC02622.jpg

DSC02624.jpg

DSC02625.jpg

DSC02626.jpg

en in Kyoto heb ik maar 1 arcade bezocht:
King
DSC02349.jpg

DSC02435.jpg

DSC02351.jpg

DSC02352.jpg

DSC02353.jpg

DSC02355.jpg

DSC02357.jpg

DSC02356.jpg



de 3 uitschieters waren voor mij Club Sega en Taito Hey in Akihabara, waar ik op een zaterdag was en waar het bomvol was met gamers maar favoriet voor mij was toch wel de Shibuya Kaikan arcade; praktisch alleen maar Sega (new) astro's en blast city kasten.
Jammer dat ik geen kleinere arcade heb kunnen vinden met nog oudere kasten, maar misschien een volgende keer...
 
Bedankt voor de foto's! Onvoorstelbaar gaaf dit. En bijna offtopic: maar wat heb je nog meer gezien in Japan? Dat soort foto's zijn ook welkom, hoor ;-)
 
Cageman":km1mkvag said:
Bedankt voor de foto's! Onvoorstelbaar gaaf dit. En bijna offtopic: maar wat heb je nog meer gezien in Japan? Dat soort foto's zijn ook welkom, hoor ;-)

het was zeker erg gaaf!

wat heb ik nog meer gezien, veel prachtige tempels en buddha beelden, vooral in Kyoto, wat historie in musea, bizar gekleedde Japanners, maar wel heel gaaf om te zien, veel winkels en ook nog een aantal avonden in het uitgaansleven geweest in East Shinjuku en Roppongi.
Ik heb het echt geweldig naar mijn zin gehad!
 
Cool man :D die terminator salvation ziet erg vet uit, en wat een cabs.
die laatste pics taito nesica live :mrgreen: yeehaaa
 
beau":pm4xjzr0 said:
Cool man :D die terminator salvation ziet erg vet uit, en wat een cabs.
die laatste pics taito nesica live :mrgreen: yeehaaa

Ja heb die terminator gespeeld met mijn vriendin, was erg leuk.
maar die laatste gun game foto onder Taito Hey en de king arcade in Kyoto was echt ontzettend kick, stonden ook wachtrijen voor, maar ben gewoon vergeten hoe die heette!
 
Ziet er geweldig uit! Moet wel een top vakantie geweest zijn :-)

Super potato nog in geweest en foto's gemaakt?
 
ElPancho":32ldtg6i said:
Ziet er geweldig uit! Moet wel een top vakantie geweest zijn :-)

Super potato nog in geweest en foto's gemaakt?

was zeker een top vakantie! zat alles in wat ik wilde en meer! en had ook nog graag naar de Tokyo game show gewild maar dat was net de dag dat ik weer weg ging....

ben ook in super potato geweest, staan ook wat pics boven, was erg gaaf. heel veel saturn games, heb er een paar meegepakt. Sfeer was goed daar, ook in de kleine arcade op de bovenste verdieping. erg vriendelijke gast daar die me de weg naar G-Front wees. Naast G-front zat ook een shop in retro games van 2 verdiepingen, die ook behoorlijk veel had staan.
 
:oops: over het hoofd gezien, de binnen-fotoos van Super-potato. Ben zelf Saturn collector en wat zou ik in de toko uit m'n plaat gaan. Ook de G&W die daar liggen zijn erg de moeite waard om mee te pakken, redelijk geprijst en, ook niet onbelangrijk, nog verkrijgbaar.

Welke titels heb je meegepakt voor de Saturn?

*Rancor maar weer eens mailt met een boodschappenlijstje voor SP*
 
Zucht...soms vraag ik mezelf echt af waarom ik hier zit en niet daar.

Ben je nog bij het nieuwe MAK! Japan geweest?
 
Beetje late reactie, maar wat vet Rob! Heb net pas weer internet en zo, vandaar! Je hebt het iig goed naar je zin gehad zo te zien, echt jaloers!!

Zie je snel!
 
ElPancho":6n30ejze said:
:oops: over het hoofd gezien, de binnen-fotoos van Super-potato. Ben zelf Saturn collector en wat zou ik in de toko uit m'n plaat gaan. Ook de G&W die daar liggen zijn erg de moeite waard om mee te pakken, redelijk geprijst en, ook niet onbelangrijk, nog verkrijgbaar.

Welke titels heb je meegepakt voor de Saturn?

*Rancor maar weer eens mailt met een boodschappenlijstje voor SP*

2 titels, dodonpachi en strikers 1945 II

was inderdaad een kast vol met g&w, in goede staat ook.

DSC02084-1.jpg
 
Ken":1ssh5vi2 said:
Zucht...soms vraag ik mezelf echt af waarom ik hier zit en niet daar.

Ben je nog bij het nieuwe MAK! Japan geweest?

Ja, ik ben ook behoorlijk onder de indruk geraakt van Japan.
En jij hebt er gewoon een tijd gewoond!

Het lag wel in de bedoeling om naar Mak! te gaan, maar kon het niet zo snel vinden en was uiteindelijk te laat.
 
He Rob, kicke man, we hadden het er op de Ngc dsg nog over. Erg cool dat je het ookk zo vet vond, maar kan ook haast niet anders!
 
Echt heel erg vet en mooie roadshow zo al die fotoos achter elkaar! Hoop er in 2014 naar toe te gaan ook vh eerst...
 
club sega nice.grappig te zien daar nog leeft

dit zijn foto's van mijn bezoek eraan begin 2002 .shinobi ps2 werd toen gepromoot

380528_306052446086572_1003898787_n.jpg


376418_306052499419900_1547557992_n.jpg


nog meer duidelijk zichtbaar is 2002 was XD

393252_306052262753257_1615180188_n.jpg
 
Back
Top