A
Anonymous
Guest
Daytona USA op Saturn was op gameplay gebied tenminste wel de allerbeste versie (spot on met de coin op, in tegenstelling tot de DC etc), en gameplay is eigenlijk wel het meest belangrijk.
Overigens is HDTV erg mooi, maar toch geen enorme reuzensprong. Het is niet zo dat SC1 op een SDTV opeens niet meer aan te zien is nadat je DoA4 op HD hebt gespeeld. Beide games lopen op 60fps, hebben lip synching en beide games hebben uber vloeiende animatie. Het verschil is niet echt enorm. DoA4 is dan ook niet bepaald de mooiste next gen titel maar ook Gears of War ben ik nu wel gewend en kijk ik niet meer van op. Des te meer ga je letten op lelijke dingen en in GoW kom ik wel eens lelijke textures tegen.
Overigens is HDTV erg mooi, maar toch geen enorme reuzensprong. Het is niet zo dat SC1 op een SDTV opeens niet meer aan te zien is nadat je DoA4 op HD hebt gespeeld. Beide games lopen op 60fps, hebben lip synching en beide games hebben uber vloeiende animatie. Het verschil is niet echt enorm. DoA4 is dan ook niet bepaald de mooiste next gen titel maar ook Gears of War ben ik nu wel gewend en kijk ik niet meer van op. Des te meer ga je letten op lelijke dingen en in GoW kom ik wel eens lelijke textures tegen.